În comunicatul remis luni după-masa de Primăria Arad, comunicat care face referire la organizarea dezbaterii publice pe tema reabilitării imobilelor din municipiu în ziua de marți, 22 ianuarie, orele 15.30, la sediul Palatului Administrativ, se adaugă, ca noutate, pe lângă cele comunicate de noi deja, următoarele: „Mai mult decât atât, așteptăm în continuare sugestiile societății civile cu privire la proiectul aflat la transparență decizională, termenul limită de preluare a recomandărilor fiind 30 ianuarie 2020, inclusiv. Toate opiniile formulate vor fi înaintate Consiliului Local al Municipiului Arad”. Cu alte cuvinte, Primăria Arad anunţă prelungirea termenului până la care arădenii pot depune sugestii și opinii scrise pe proiectul propus spre transparență și dezbatere, termenul inițial fiind unul scurt, de doar 7 zile, și situat în preajma sărbătorilor de iarnă.
Reamintim cititorilor că proiectul de hotărâre poate fi studiat la Serviciul Relaţii cu Publicul – camera 5 (Palatul Cenad) şi pe site-ul Primăriei Municipiului Arad la adresa www.primariaarad.ro (secțiunea Activități Normative-Proiecte de Hotărâri). Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0257/281850, interior 278.
Citiți principiile noastre de moderare aici!