A fost nevoie de aproape două luni şi o investiţie de peste 10.000 de euro pentru „schimbarea la faţă” a Oficiului Poştal nr.3 situat pe strada Mihai Eminescu din Arad.
„Lucările de renovare au costat 10.000 de euro + TVA, investiţia aparţinând CompanieiNaţionale Poşta Română, spaţiul recondiţionat aparţinând de asemenea Poştei Române. În cadrul Oficiului 3, momentan lucrează şase persoane: patru oficiante, o casieră şi o dirigintă. Acest oficiu deserveşte o zonă destul de mare şi de importantă din Arad: o parte din zona de centru, Pârneava, Alfa. Este printre cele mai solicitate oficii poştale din municipiu pentru că, prin poziţia sa centrală, face obiectul solicitărilor şi altor clienţi decât cei arondaţi în mod fizic Oficiului 3” – explică directorul adjunct al Companiei Naţionale Poşta Română, arădeanul Beniamin Vărcuş.
„Standarde corecte”
Până acum, Oficiul Poştal de pe strada Eminescu nu mai fusese renovat de 12 ani. În urma lucrărilor recent încheiate, a fost schimbată tâmplăria, pardoseala, plafonul, a fost montată o nouă centrală termică. Au fost create condiţii decente atât pentru personalul angajat, cât şi pentru clienţii care se adresează acestui oficiu poştal. După cum spunea Beniamin Vărcuş, acest spaţiu a fost adus „la standardele corecte pentru ceea ce ar trebui să însemne relaţiaCompaniei de Poştă cu clienţii, în anul 2019”.
Ce urmează
Când vor arăta la fel cu Oficiul 3 şi celelalte subunităţi poştale din Arad? „Sperăm ca într-o perioadă de timp rezonabilă – răspunde directorul adjunct al Poştei Române. Am demarat procedurile necesare pentru alte reparaţii care sunt necesare la subunităţile noastre poştale. Este în curs o procedură de achiziţie a unor lucrări de reparaţii la acoperişul Oficiului Judeţean de Poştă Arad, care a avut infiltraţii de apă şi se produc neplăceri majore. În plus, vom renova în perioada imediat următoare zona aferentă spaţiului în care îşi desfăşoară activitatea factorii poştali din municipiul Arad, cei care vin la clienţii noştri în fiecare zi pentru a duce scrisori, colete sau avize. Desigur, aceste investiţii nu vor avea un imapct vizual atât de mare în ceea ce înseamnă relaţia cu publicul, dar vă asigurăm că vor avea un impact în ceea ce înseamnă calitatea serviciilor pe care Poşta Română le oferă clienţilor săi” – conchide Beniamin Vărcuş.
Citiți principiile noastre de moderare aici!