Licitaţia a fost câştigată de constructorul care realizează şi lotul 1, respectiv asocierea Astaldi-Max Boegl. Potrivit informaţiilor furnizate de Adrian Adler, director de proiect în cadrul asocierii, contractul a fost semnat pentru suma de 90 de milioane de lei, plus TVA. „Contractul a fost semnat chiar astăzi. În zilele următoare se va da şi ordinul de începere a lucrărilor. Apoi aşteptăm să fim puşi în posesie, să ni se predea amplasamentul, după care vom începe efectiv lucrările”, a anunţat Adler.
Preţul cel mai bun
Asocierea Astaldi-Max Boegl a oferit cel mai bun preţ la licitaţia pentru lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad. Constructorul a avut mai multe avantaje la această licitaţie, poate cel mai important fiind faptul că utilajele pentru realizarea autostrăzii sunt deja în zonă.
„Ţinând cont de faptul că noi avem deja organizarea de şantier pe lotul 1, că avem utilajele acolo, înseamnă că avem, implicit, costuri mai mici. În plus, ştim deja preţurile materialelor şi a furnizorilor din zonă, aşa că am avut unele avantaje faţă de concurenţă”, a mai spus Adler. Autostrada Nădlac-Arad, lotul 1, ar urma să fie finalizată în opt luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor. Iar, odată cu realizarea acestui lot, autostrada Timişoara-Arad ar avea continuitate până la ieşirea din ţară, la frontiera Nădlac.
Citiți principiile noastre de moderare aici!