ARAD. Preşedintele Consiliului Judeţean Arad, Iustin Cionca, le transmite arădenilor care se plâng de calitatea traficului auto pe drumurile aflate în şantier faptul că aceste şantiere nu sunt autostrăzi „Haideți să lămurim și poveștile descoperirii unor <defecțiuni> pe șantiere de către unii observatori specializați pe Facebook în construcția de drumuri. Sunt persoane care mitraliază non-stop critici și ironii la adresa Consiliului Județean pentru că primul strat de asfalt de pe drumurile noi nu este la nivelul stratului de rulare de pe autostradă. Insist, este primul strat de asfalt pe șantierele în lucru! Noi am decis să nu blocăm drumurile pe care se lucrează, din respect față de arădeni, să poată circula fără perturbări majore. Dar trebuie să fie clar pentru toată lumea că acolo sunt lucrări în curs, se sesizează greșeli din mers, ele sunt corectate, unele pentru că așa impune Consiliul Județean, altele pentru că așa se sesizează constructorul. Când lucrezi la tine acasă și sesizezi o problemă, o corectezi din mers, nu îl înjuri pe meșter pe Facebook și nici pe soțul sau soția care l-a angajat. Așa se întâmplă și pe drumurile județene. Vă cer răbdare, să încheiem lucrările, să se înțeleagă foarte bine că o lucrare abia începută nu este o lucrare finalizată, implică disconfort și intervenții pe parcurs”, a transmis Cionca.
Se pare că acesta s-a referit, în principal, la şantierele de pe drumurile Arad-Horia-Şiria-Pâncota şi Pâncota-Buteni, acolo unde se lucrează la modernizarea şoselelor de la fundaţie, dar unde s-a permis circulaţia în regim de şantier.
Trimite articolul
XDaca le facea Tehnodomus ieseau zeiss !
-
poate merge cineva pe drumul arad secusigiu perim sa vedeti asflat nou turnat care e mai rau ca inainte chiar daca nu mai sunt gropi sunt niste denivelari cam de marimea valurilor marii negre intr o zi de vara!
De ce oare se ia intotdeauna apărarea celor ce executa lucrări proaste și nu locuitorilor județului utilizatorii acestor lucrai?
-
Ce așteptări poți avea de la un ospătar?
-
am asteptari de la cionca macar asfaltul sa fie din ciorba de burta
-
Domnule Cionca, ar trebui sa invatati ca de la fundatie conteaza foarte mult calitatea lucrarilor. Mi-am permis sa-i scriu d-lui Balcea pe vremea cand se lucra la drumul Pancota – Seleus, ca e dezastru ce se intampla acolo. Mi-a raspuns exact in felul in care ati raspuns dumneavostra acum, ca urmeaza stratul final. L-am astepta si pe acela. Rezultatul? Dezastru! Incepi sa dansezi cu masina pe drum la 90 km la ora datorita denivelarilor. Acest drum dumneavoastra vi se pare de calitate? Atunci inseamna ca nu ati mers nici macar pana la Oradea, darmite pana la Cluj, sa vedeti cum se merge cu 120 km/h si nu simti absolut nimic. Din pacate, marea problema a tot ceea ce se face in judetul Arada este CALITATEA, dar nu vreti nici cum sa intelegeti! Pacat de banii care se irosesc, ca peste 2 – 3 ani sa avem drumuri exact ca acuma, pline de denivelari si de gropi!
-
pot afirma ca cei care fac acele drumuri le fac in bataie de joc. De la stratul suport compus din balast (sau balast stabilizat), piatra se pleaca gresit, pt ca e intins cu “lopata”, mecanicul de pe autogreder cred ca era beat. Daca acele straturi nu sunt intinse drept, iese ca naiba. Si daca cilindrarea materialelolor suport nu este facuta suficient fara prelevare de probe de compactare, se ajunge tot la denivelari. Asfaltul se toarna dupa forma stratului suport, rezultatul valurile dunarii.
Imi duc aminte cand a inaugurat Boc autostrada Arad – Timisoara, avea un pahar de apa pe bordul masinii. Inca ma intreb cum naiba a stat paharul ala de apa pe bord (daca a stat), avand in vedere cum s-a executat si autostrada, au fost foarte multe probleme cu compactarea stratului suport, ca de fapt nu era compactat, multi soferi se plangeau sa ramaneau impotmoliti cu camionul tocmai din aceasta cauza.-
o mica adaugare – si asfaltul cand se toarne pe repede inainte formeaza valuri, cel mai bun exemplu e Santana – Pancota, cei de la INTECO HOLDING au pus strat nou de asfalt cu viteza luminii, pe sistemul hai mai repede sa ne luam banii de la CJA ca inca mai au ceva buget pe drumul asta.
-
👍👍👍👍👍
-
-
Da,asa este si intre Maderat si Tarnova.Valuri, valuri. Santurile lipsesc, apa se aduna la fundatia soselei.
Greseli din mers= Learning by doing = acum invatam si noi sa facem un drum sa nu va asteptati la nu stiu ce
De 30 de ani, CJA este condus doarde ” dreapta” in special de PD – PNL. Cata rabdare sa mai aibe oamenii? Este jenant ce faceti si cati bani tocati!
-
sa mori tu,30ani?pe cine vrei sa prostesti?
Are perfecta dreptate … nu poti compara drumurile judetene cu drumuri din categorie superioara lor.
Intradevar … feisbucistii nu stiu decat sa caute nod in papura in tot si in toate si apoi sa puna, pardon … “sa urce” pe feisbuc. Asta-i viata lor.
-
Mai suge o ceapă că-ti face plăcere , pitecantrop lingușitor și pupător de buci neșterse după o sesiune de defecare … Cum plm poți spune că are dreptate cînd esența nemulțumirilor oamenilor este slaba calitate a tuturor lucrărilor executate sub această infectă administrație , indiferent de domeniu , de la miserupismul cu care se schimbă rahatul de canalizare din Vlaicu , la țevile sistemului de termoficare , la nenorocitul de pod Decebal , reabilitat în dorul lelii , etc…
Cine e curios de calitatea lucrărilor să circule pe dumul Arad-Siria. Cum se poate ca un durm care e asfaltat de 2-3 luni să fie plin de petece ? Calitatea lucrărilor este extrem de proastă, nu e un motiv de laudă cu ce s-a realizat ci mai de grabă unul de rusine. Te chinui 30 de ani să faci un drum extrem de circulat si îți bați joc de oamenii care îl folosesc zi de zi?
-
Ce calitate vrei ????? nu fii absurd!!!!!!!!!!!!Și cei care se ocupă de reparații n-ar trăi ???? Azi facem recepția, iar de mâine-l preia firma care se ocupă de reparații, ce-i așa greu de înțeles, până și cionca înțelege și tu nu ????
Cum adică ”învață din mers”? Sunt amatori constructorii? Acum se specializează? Pe banii noștri?
Am mers pe portiunea -intersectie Vladimirescu pana la santierul dinspre Horia,pe stratul de REZISTENTA si este plin de gropi deja dupa ploile din ultima vreme.Pai daca acest strat nu rezista acum ce va fi dupa ce pun stratul de uzura.D-le Cionca noi nu scriem prostii pe net,doar realitatea din teren,sa ajutam la constructia unor lucrari de calitate.Si da adevarul doare uneori.
la fel cum asfaltul in arad nu va niciodata marea neagra desi are valuri….
Cionca! de cate ori ai mers sa inspectezi drumurile pe care le aprobi si le receptionezi??? Bibart s-a dovedit din nou cu un pas in fata partidului PNL, a refuzat receptia a doua a oara a podului Decebal!! A doua oara! si sa fie ultimul hot, a facut ce nimeni nu a fost in stare pana acuma in acest oras!! Cand te urci si tu in masina si iei specialisti cu tine, altii decat Tehnodomus, si sa analizezi saptamanal cum se construiesc drumurile judetene!!! S-a saturat lumea sa facem drumuri de nisip, care sa fie reparate in fiecare an! Iti propun ca daca drumul Arad-Siria, se va sparge in primul an de lucru, adica reparatii peste 50k-100k de eur, sa-ti iei toata echipa de neghiobi si sa va intoarceti la meseriile voastre de dinainte!
Oricit ar fi lumea de nemutumita de raspunsul numitului Cionca,el are perfecta dreptate.Soseaua nu e autostrada,dupa cum nici chelnerul nu e doctor in drept !
mergeti pe podul decebal , pe sensul catre strand daca nu ti de volan ori mergi pe contrasens ori in mures. nu stiu sa rad sau sa plang cand vad cat de bine sunt folositi bani pe care ii virez saptamanl/lunar/anual la bugetele de stat si judetene
Ospatarul Cionca ar trebui sa se abtina de la a comenta chestiuni care ii dep[asesc intelectul…..nu cred ca are simtul ridicolului!
ALOOOOOO!!! DOMNUL OSPATAR , DE STANDARDE DE CALITATE ATI AUZIT?????? BAI CARPACILOR ,SUNTETI ZERO BARAT !!! VOI FACETI CONCURENTA AMATORILOR? BATA-VA DUMNEZEU DE GUNOAIE!!!
si autostrazile dar si drumul catre siria sunt noi, deci nu ar trebui sa fie vreo diferenta, dar ce sa ceri, de unde nu se poate. mereu vom fi asa, din pacate.
Mister(ios) Cionca, lucrările acasă se presupune ca le faci din banii tai, drumurile le faci din bani publici. Ca valurile Dunării au apărut din cauza ca e doar un strat de asfalt- e putologie, sa o spui la curci. Poți sa pui zece straturi de asfalt, ca buba-I în fundație, probabil nisip și pământ în loc de piatra.
Cionca este expert pe drumuri transfrontaliere…acolo pune accest pe calitate.
Aici la astea importante nu se baga