ARAD. Consiliul Judeţean Arad şi-a propus să decongestioneze, pe cât posibil, traficul din municipiu şi din imediata proximitate a lui şi a demarat procedurile pentru realizarea unui drum nou, care va lega localităţile Zimandu Nou – Horia – Vladimirescu, urmând ca acest drum să se comporte ca un al doilea inel de centură pentru municipiu. Licitaţia pentru întocmirea documentației necesare începerii lucrării, respectiv elaborarea studiului de fezabilitate, a proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor, a proiectului tehnic de execuție, cât și asistența tehnică, a fost lansată la începutul lunii februarie. Acum, la termenul limită de depunere a ofertelor, şapte firme au intrat în cursa pentru acest contract.
„Este o investiție strategică a Consiliului Județean, practic încă un tronson din al doilea inel de centură al municipiului. Este un un drum care va lega cele două drumuri naționale, Deva-Arad și Arad-Oradea, scoțând traficul de tranzit din municipiu, se va intersecta cu drumul expres Arad-Oradea, iar prin tronsonul Zimandcuz-Șofronea, drum finalizat deja, acest trafic de tranzit va continua spre rețeaua de drumuri transfrontaliere ale județului, care leagă Nădlac, Pecica, Curtici și Chișineu Criș. Drumul Zimandcuz-Horia-Vladimirescu poate crea inclusiv poli de dezvoltare industrială în cele trei localități, noi locuri de muncă și creșterea calității vieții pentru locuitorii din întreaga zonă”, a declarat Răzvan Cadar, vicepreședinte al Consiliului Județean Arad, referitor la această investiţie.
Date tehnice
Varianta Ocolitoare a Municipiului Arad – Nord-Est va avea o lungime de aproximativ 17,8 kilometri și prevede lucrări de structură rutieră, terasamente, amenajarea de șanțuri și rigole pentru scurgerea apelor, amenajarea de stații de autobuz, dar și construirea de pasaje denivelate peste linia CF Arad-Deva şi linia CF Arad-Oradea, pasaje/sensuri giratorii cu DJ 709, DN 79, şi un nod rutier cu viitorul drum expres Oradea-Arad.
Trimite articolul
XNu va mai depuneți dosarele !!!!! Că tot Technodomus sau cum se mai cheamă acuma .o să câștige, că îi firma de casa…
Nu traim noi sa vedem asta gata
CARE sunt acelea ??? Să știm și noi! CARE E PLANUL? Din articol nu se înțelege nimic !
Bineînțeles tot uliță cu o bandă pe sens ,șanțuri precum cele de pe Arad-Horia și ingust precum Sambateni-Ghioroc!
Numai Aradul are sau va avea ocolitoare în regim de uliță!
Ăștia nu mai trag o fugă până la Oradea sau Timișoara să vadă?
Intrarile/ieșirile din oraș sunt precum cele de la Cuca Măcăii cu o bandă pe sens!
Daca atitea firme vor lucrarea vor fii minim 3-4 ani de contestatii plus alte studii de fezabilitate alti ani ,va fii gata intr-un termen nelimitat bine stabilit ex.pasajul de la cet.