S-a decis: consorţiul format din spaniolii de la FCC şi austriecii de la PORR continuă lucrările începute la by-pass-ul Aradului, respectiv la centura în regim de autostradă a municipiului nostru. Managerul proiectului, Martin Stopfer, a declarat pentru Jurnal arădean că nu simte contractul a fi în pericol, cu toate că, până în prezent, a fost realizat doar şapte la sută din lucrare. Iar în ajutorul lui a venit şi senatorul Ovidiu Marian care, după cum a declarat, a făcut lobby la Bucureşti pentru ca aceste două societăţi să rămână în continuare pe poziţii.
„Dacă se întrerupea contractul cu FCC şi PORR, după cum a vrut Berceanu, erau nevoie de încă doi ani până demarau lucrările. Şi asta pentru că trebuiau să se organizeze alte licitaţii, să se întocmească noi documentaţii, birocraţii care ocupă foarte mult timp. Împreună cu secretarul de stat Eusebiu Pistru am făcut lobby pentru ca acest contract să nu fie întrerupt”, a spus senatorul. Managerul proiectului spune că termenul de doi ani a fost prelungit cu şase luni şi este convins că întârzierile vor fi recuperate.
„În anumite puncte ale centurii se lucrează 24 de ore din 24, şapte zile pe săptămână pentru a recupera aceste întârzieri de care nici măcar nu suntem vinovaţi. Cea mai mare vină o are proiectantul care a întârziat documentaţia foarte mult. Apoi a mai fost şi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale care a întârziat cu exproprierile”, susţine Stopfer. Concluzia este una singură: PORR şi FCC continuă lucrările pe centura în regim de autostradă a municipiului.
JA-A.G.
Citiți principiile noastre de moderare aici!