O diferență de preț ce ar fi trecut neobservată dacă arădeanca nu era atentă la prețurile de la raft. 3 lei. Asta a fost diferența pe care arădeanca ar fi trebuit să o plătească, deși la raft prețul era altul. Cazul s-a petrecut la un supermarket arădean din cartierul Micălaca, un magazin în care cititorii Jurnal arădean și aradon.ro au mai sesizat și în trecut astfel de nereguli.
„În aceasta seara, am cumpărat arahide în coajă. Prețul de la raft a fost 5,95 lei, iar pe bon am fost încasată cu 9 lei”, a mărturisit C.B. Mai mult, angajații supermarketului unde arădeanca își făcea cumpărăturile a fost că „e o greșeală din sistem, de la București”. Situația, din păcate, nu este una singulară. În mod repetat arădenii reclamă faptul că prețul de pe raft al produselor nu corespunde cu cel de la casa de marcat. La același lanț de supermarketuri, dar de data aceasta în cartierul Aradul Nou, un alt cititor al Jurnal arădean și aradon.ro ne-a sesizat că „prețul afișat la fructe nu corespundea cu cel care era imprimat pe bon, după cântărirea fructelor”. În acest caz, după sesizarea angajaților din magazin prețul a fost modificat în sistem, la casele de marcat.
În ceea ce privește cazul arădencei C.B., aceasta ne-a spus că în cele din urmă a primit diferența de bani, dar că angajații supermarketului i-au reținut bonul. „E deranjantă și atitudinea angajaților! Îți spun cu nonșalanță că e din sistem. Inițial ni s-a spus că nu poate fi adevărat, că e vorba de alt gramaj, până nu am venit cu poza de la raft”, a mai spus cititoarea noastră.
Cel mai probabil ca și în alte cazuri supermarketul va intra în vizorul celor de la Protecția Consumatorilor, dar amenzile acestora nu sunt unele care să reglementeze practicile din marile magazine.
Citiți principiile noastre de moderare aici!