Arad. Se încing spiritele în Primăria Arad, după ce proiectul de buget pe anul 2021 a fost realizat şi prevede reducerea cheltuielilor salariale. Angajaţii au aflat, din documentele care circulă în instituţie, că urmează restructurări de personal şi servicii.
Primarul Călin Bibarţ a confirmat aceste informaţii, marţi, cu ocazia unei conferinţe de presă, în care a fost întrebat despre eventuale restructurări. Bibarţ a spus că Primăria va avea o organigramă redusă, după ce în proiectul de buget a fost prevăzută o diminuare a cheltuielilor de salarizare cu 10 milioane de lei în 2021. Anual, economia ar urma să fie de peste 20 de milioane de lei prin comasarea unor servicii şi birouri. Anul acesta, însă, până la aprobarea bugetului şi operarea tuturor măsurilor de restructurare, vor mai trece câteva luni, astfel că s-a luat în calcul o schemă de personal diminuată din semestrul al doilea.
Edilul a precizat că nu vor fi reduse salariile, ci se vor opera reduceri de posturi, restructurări de direcţii, servicii şi birouri, unele urmând să fie comasate.
Primarul nu a spus câte posturi vor fi afectate, afirmând că va da publicităţii aceste informaţii săptămâna viitoare.
USR Arad a transmis, luni, un comunicat de presă în care a arătat că la nivelul Primăriei Arad cheltuielile pentru salarii au crescut de aproximativ trei ori în ultimii cinci ani. “Sumele alocate pentru plata angajaţilor din Primărie (Arad – n.r.) au sporit de la 14,6 milioane de lei în 2016 la 42,4 milioane în 2020”, menţiona comunicatul USR.
Conform sursei citate, “în aceeaşi perioadă, salariul mediu brut a crescut în România de numai două ori”. “Aşadar, Primăria Arad a cheltuit bani pentru salarii peste ritmul de creştere al veniturilor salariale la nivel naţional. Dacă s-ar fi aliniat acestui ritm, numai pentru 2020 s-ar fi realizat o economie de 12,9 milioane de lei”, se mai arăta în comunicatul USR Arad.
Trimite articolul
XFelicitari, pe cand si la consilul judetean, colcaie o armata de plimbatori de hartii fara rost si acolo
-
Te-ai trezit vorbind singur? La CJ se fac angajari bai
De la 300 la 1000 locuri de munca ,clar ca nu mai sunt bani pentru investiții. Reducerile s-au facut în alte primarii în urma unui audit al curții de conturi,dar ăsta nu înseamnă ca auditul curtii e legea suprema
-
Trebuie redus si salariul.Primarului, ai viceprimarilor si al administratorului municipiului?
Hmmm, câtă vrăjeală, acești băieți trebuie să schimbe graniturile de oameni din primărie cu alții de la partid! Se știe povestea, sper că angajații nu vor sta cu mâinile în sân și vor face grevă!
-
Radu, exact asa va fi! vor schimba oamenii cu ai lor!
-
…da probabil trebuie, pentru ca statul la stat pe posturi imaginare e comfortabil … si cei carora le recomanzi sa faca greva ce argumente au ca postul lor este esntial? Sa-ti dau un exemplu in afara contextului,dar sigur prinzi ideea, la IJP am avut nevoie de cazier, sa-l anexez la o cerere,dosar predat si preluat 2 usi mai la dreapta de unde mi s-a dat cazierul … ehț asa vad multe foarte multe posturi bugetare, birocratie pana la refuz sa ne dam importanti … platite decent.
-
Desființați compartimentul ce răspund de asociațiile de proprietari fiindcă ori sunt corupți ori incompetenți,am probe daca e cazul
-
Sa speram ca il da afara si pe slugoiul ciubucar Ţigan de la compartimentul Edilitare. Nesimtit si mincinos ordinar si slugarnic cu sefii cum nu s-a mai vazut. Valetul madamei Macra si al blondei-PNL.
-
Ar trebui desființată tot compartimentul care răspund de asociațiile de proprietari conform Legii 196/2018,deoarece am făcut 3 sesizări da fraudă și nu au luat nici o măsură.Concluzia ori sunt incompetenți sau au fost mituiti
-
Ori sesizarile tale sunt aiurea.
Da da….este procedura obisnuita la noii conducatori veniti la sefia primariei…..pleaca cei banuiti sau neagreati de noul primar si vin altii, ori penelici, ori userici ori unguri! Sau apropiati, rude ,amante etc.a noului sef!
Oradea, e un oras condus de un primar competent, se pare ca e greu de urmat deoarece nu ne convine, noi mentinem taietorii de frunze la caini, chiar mai angajem.
Foarte bine! De ce trebuie asteptat pana in semestrul II? Pana atunci, Primaria sa anunte cati angajati sunt acum, efectiv, nu cati sunt in organigrama si alte povesti. Apoi sa vina sa spuna cati vor mai ramane efectiv. Adica acum suntem 600 si ramanem 450. Sa se spuna clar. Sau vor pensiona pe cei de pensionat, vor bloca posturile, vor redistribui personal de la un serviciu desfiintat la altul, etc… si din 600 raman 585 ? Eu sunt curios cum vor fi anuntati toti cei care au fost angajati , sa aiba si ei un seviciu, si care nu fac nimic efectiv. Cum o sa-i spuna fiecare pupilei lui: gata s-a terminat, atat a fost sa fie…, deacum incolo du-te cauta-ti de LUCRU, ca la intins mana nu mai e loc…
Obligatoriu restructurarea trebuie începută cu corul filarmonicii. O cretinitate sa ții angajați artiști care cânta odată pe luna la niște camere de filmat. La oradea exact așa s-a făcut. Plus ca vedem ca mereu e scandal acolo din cauza lor fiind veșnic nemulțumiți.
-
La Filarmonica e un circ perpetuu din cauza ca majoritatea au fost angajati pe baza de apartenenta la secte Iar acestea au in secret ca obiectiv comun puna cu totul laba pe acesta institutie si pe intregul ei patrimoniu cum au facut cu cinematografele din centrul orasului. Si acele cinematografe puteau fi de fapt incadrate ca obiective de patrimoniu.
Poate vreo femeie de serviciu sau vreo liftiera își va pierde jobul.În rest nimic.
la noi reducerea de personal inseamna epurare politica
iar angajarile se fac exclusiv pe baza de cumetrii
Fără șomaj direct în producție. https://www.jobradar24.ro/locuri-de-munca/arad Maxim 1 luna șomajul, altfel dosar penal la toti angajați Ajofm care cochetează pe interes. Nimeni nu este mai presus, locuri de munca sint.
Mmm da, probabil vor pleca persoane care nu sunt de-al casei sau care nu au nici o ruda pe acolo….
La Pecica deja nu mai au loc in parcare …. neamuri pnl psd ca doar toti sunt o apa si un pamant
Minunat !
Presupunând ca salariul mediu al celor posibili dați afară, este de 100 mii brut pe an teoretic ar fi vorba de 100 de persoane..Dar probabil sunt prinse la economii și creioane pixuri etc care au fost cumpărate cu aproximativ 5mil lei rezulta 50 de persoane.
Vor da afara cei care nu sunt de aceeasi religie care este majoritara la ora actuala in Primarie.
Care-i planul Bibi? Îi dai afară de la Primărie și îi angajezi la RECONS, TOP sau CET? Care sunt societăți comerciale care se autofinanțează?
Foarte bine, mutatii la aeroport, cet si alte ”intreprinderi” . Macar sa-i plateasca tot judetul nu doar orasul :))
Bineînteles ca asa va face.
O sugestie domnule primar : SA NU VA ATINGETI DE PILE!