Consiliul Judeţean Arad anunţă lansarea concursului pentru funcţia de manager al Bibliotecii Judeţene A.D. Xenopol. Potrivit acestui anunţ, calendarul concursului va fi următorul:
– 22.10.2024 – aducerea la cunoștința publică a condițiilor de participare la concursul de proiecte de management; caietului de obiective; regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management; calendarului concursului, cu precizarea termenului/perioadei pentru fiecare etapă; actelor necesare înscrierii la concursul de proiecte de management care fac obiectul dosarului de concurs bibliografiei; informațiilor (privind condițiile tehnice de redactare a proiectului de management și a condițiilor de prezentare a acestuia).
– 18.11.2024 – data limită pentru depunerea proiectelor de management și a dosarelor de concurs de către candidați;
– 19.11 – 20.11.2024 – selecția dosarelor;
– 21.11-03.12.2024 – analiza proiectelor de management – prima etapă;
– 11.12.2024 – susținerea proiectelor de management în cadrul interviului – a doua etapă;
– în termen de 24 de ore de la încheierea primei etape – nota obținută se aduce la cunoştinţa
candidaţilor, în scris, precum şi prin afişare pe pagina de internet a Cosiliului Județean Arad și a
Bibliotecii Județene A.D. Xenopol Arad și la sediul celor două instituții;
– în termen de 24 de ore de la încheierea etapei a doua – aducerea la cunoștința candidaților și la cunoștința publică, a rezultatului concursului și afișarea acestuia;
– candidații nemulțumiți pot depune contestații asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea și desfășurarea concursului, la Serviciul Gestiune Resurse Umane din cadrul Consiliului Judeţean Arad, în conformitate cu prevederile capitolului IV din regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului de proiecte de management;
– în termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestații sau, după caz, de la data soluționării acestora, prin grija autorității, rezultatul final al concursului, lista nominală a candidaților și alte informații de interes public sunt aduse la cunoștința publică prin afișaj la sediul autorității și al instituției, precum și pe pagina de internet a autorității și a instituției publice de cultură.
„Dosarele de concurs și proiectele de management se depun, până la data de 18.11.2024, la
Serviciul Gestiune Resurse Umane, etajul I, camera EI 05 din cadrul Consiliului Judeţean Arad,
de luni până joi, între orele 8:00–16:30 și vineri, între orele 8:00–14:00”, spun cei de la CJA.
Condiţii
Potrivit instituţiei, candidaţii trebuie să îndeplinească un set minim de condiţii pentru a se putea înscrie la concurs. Este obligatorie cetățenia română sau a unuia dintre statele membre ale Uniunii Europene, capacitatea deplină de exercițiu, studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental: ştiinţe umaniste şi arte, vechime în specialitatea studiilor solicitate de minimum 5 ani, experiență dobândită în managementul unei instituții de cultură de minimum 1 an sau specializări în domeniul managementului.
Bibliografia pentru concurs poate fi consultată pe paginile de internet ale celor două institiţii, respectiv Consiliul Judeţean Arad şi Biblioteca Judeţeană.