ARAD. Gata cu interimatele la Spitalul Clinic Judeţean de Urgență Arad. Consiliul de Administraţie al unităţii medicale anunţă lansarea concursului pentru ocuparea funcţiei de manager al Spitalului Judeţean. Funcţia este ocupată, în prezent, de Florina Ionescu, cea care a preluat, interimar, funcţia pe perioada pandemiei de Covid-19. Acum, cum pandemia pare a se fi încheiat, se organizează concurs pentru ocuparea funcţiei pe termen determinat.
Consiliul Judeţean Arad, în subordinea căruia se află Spitalul Judeţean, anunţă lansarea acestui concurs, iar primele condiţii pe care trebuie să le îndeplinească viitorii candidaţi sunt următoarele: să cunoască limba română, scris şi vorbit; să fie absolvenţi ai unei instituţii de învăţământ superior medical, economico-financiar sau juridic; să fie absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori să fie absolvenţi ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; să aibă cel puţin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii; să nu fi fost condamnate pentru săvârşirea unei infracţiuni comise cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; să fie apte din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic); să nu fi împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.
Mai departe, dosarul de concurs trebuie să conţină următoarele documente: cererea de înscriere la concurs în care candidatul menţionează funcţia pentru care doreşte să candideze; copia certificată pentru conformitate a actului de identitate, aflat în termen de valabilitate; copia certificată pentru conformitate a diplomei de licenţă sau echivalente; copia certificată pentru conformitate a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ, organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii; curriculum vitae; adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii universitare de lungă durată sau copie certificată pentru conformitate a carnetului de muncă; cazierul judiciar sau declaraţia candidatului prin care acesta îşi exprimă consimţământul pentru obţinerea extrasului de pe cazierul judiciar de către comisia de concurs; adeverinţa din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic; declaraţia pe propria răspundere privind necolaborarea cu Securitatea înainte de anul 1989; copie certificată pentru conformitate a actelor (certificat de căsătorie etc.) prin care candidatul şi-a schimbat numele, după caz; proiectul de management realizat de candidat; declaraţie pe propria răspundere a candidatului că proiectul de management este
conceput şi realizat integral de către candidat; declaraţie pe propria răspundere că în ultimii 3 ani nu a fost constatată de către instituţia competentă existenţa conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat; declaraţie pe propria răspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de înscriere.
Şi programul de concurs
Potrivit Consiliului Judeţean Arad, înscrierile pentru concurs, cu dosarul de înscriere complet, trebuie depus de candidaţi până în data de 9 mai 2022, la ora 15:00. Cei interesaţi de această funcţie pot vizita unitatea medicală în data de 20 aprilie, între orele 10:00 şi 14:00, pentru a obţine informaţiile necesare întocmirii proiectului de management. Dosarele depuse de candidaţi vor fi verificate până în data de 10 mai, la ora 15:00, rezultatele vor fi publicate în 11 mai, iar contestaţiile vor putea fi depuse în data de 12 mai, până la ora 12:00, urmând să fie soluţionate până în data de 14 mai. Susţinerea proiectelor de management şi evaluarea lor va avea loc în data de 23 mai, începând cu ora 10:00, în sala de şedinţă aflată la etajul 1, în clădirea Spitalului Judeţean. Afişarea rezultatelor va avea loc în 24 mai, până la ora 10:00 cel târziu. Contestaţiile vor putea fi depuse până în data de 25 mai, la ora 10:00. În sfârşit, rezultatele finale vor fi afişate în data de 27 mai, la ora 11:00.
Trimite articolul
XDoamne ajuta, sa ne ajute Dumnezeu sa scăpăm de dna acesta…..ca numa rău a făcut personalului…..si nici nu o duce mintea ca un manager…….
Unele gurii spun ca este susținuta în continuare de Domșa și tot ea va fii aranjata sa fie!!!
Cit e scorul? Cit trebuie sa cotizes ca sa ajungi acolo?
Aiurea, partidele stabilesc asta.