La faţa locului am constatat că se chiar circulă pe pasajul de la intersecţia cu drumul Curticiului. La pas, nu cu maşina. Nu au apărut muncitorii, nu au fost aduse macarele şi alte utilaje pentru continuarea lucrărilor, dar s-a făcut inspecţia pasajului. Teoretic, există un grafic al lucrărilor, există bani şi există firma care trebuie să finalizeze lucrarea la acest pasaj. Practic, aşteptăm să vedem cum încep să se mişte lucrurile, cum se reorganizează şantierul. Măcar şoferii care stau zeci de minute pentru a aştepta să nu se plictisească, să poată admira muncitorii la lucru.
Lucrările la cele două pasaje au început în 2011, iar inaugurarea lor trebuia să aibă loc în august 2012, exact când Guvernul a decis să oprească finanţările din cauza restrângerilor bugetare. La acel moment, lucrările erau în fază foarte avansată de execuție (80% la pasajul peste tronsoanele de cale ferată Arad-Oradea, respectiv Arad-Curtici, și 65% la pasajul peste calea ferată Arad-Bucureşti), ca urmare a sistării finanțării guvernamentale.
Valoarea investiţiilor este de 13 milioane de euro, din care circa 7 au fost cheltuite.
CITESTE SI:
Pasajele ar putea fi gata in acest an
Citiți principiile noastre de moderare aici!