Reprezentanţii DJEP anunţă că vor fi organizate activităţi în teren cu camera mobilă în vederea preluării imaginii şi a documentelor necesare pentru eliberarea documentelor de identitate. Pentru eliberarea actelor, solicitanţii vor trebui să prezinte o cerere timp, certificatul de naştere, cel de căsătorie, hotărâre de divorţ, după caz, certificat de deces al soţului/soţiei, după caz, dovada adresei de domiciliu, certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, taxa pentru eliberarea actului de identitate în valoare de 7 lei şi taxa extrajudiciară de timbru în valoare de 5 lei.
„Menţionăm faptul că declaraţia găzduitorului de primire în spaţiu, după caz, poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, a poliţistului de la secţia de poliţie rurală competentă teritorial, a notarului public”, mai spun cei de la Evidenţa Persoanelor.
Acţiunile vor avea loc după următorul program: 14 martie, la Primăria Secusigiu, 13 martie la Primăria Şepreuş, 15 martie la Postul de Poliţie Macea, 14 martie la Primăria Ghioroc, 28 martie la Postul de Poliţie Şeitin, 12 martie la Primăria Covăsînţ, 18 martie la Postul de Poliţie Şiria, 26 martie la Primăria Seleuş, 3 martie la Postul de Poliţie Gurahonţ, 17 martie la Primăria Birchiş, 5 martie la Primăria Hălmăgel, 12 martie la Primăria Pleşcuţa şi 27 februarie la Primăria Tauţ.
Citiți principiile noastre de moderare aici!