ARAD. La Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad continuă concursurile pentru completarea echipei manageriale care va conduce destinele unității medicale pentru următorii patru ani. În luna mai, a fost scos la concurs postul de manager al spitalului, care i-a revenit Florinei Ionescu, în urma susținerii proiectelor de management. Aceasta a îndeplinit funcția de manager interimar pe perioada pandemiei, fiind numită pe post în starea de alertă.
Zilele acestea, pe site-ul Spitalului Județean a fost anunțată scoaterea la concurs a celorlalte două funcții de conducere, ocupate în momentul de față tot în regim de interimat. Este vorba despre funcția de director medical și cea de director de îngrijiri medicale.
O singură candidatură
Pentru funcția de director de îngrijiri medicale, candidații trebuie să fie asistenți medicali generaliști, moaşe sau asistenţi medicali cu grad principal, să deţină gradul principal de cel puţin doi ani și să fie absolvenţi de învăţământ universitar de lungă sau scurtă durată, cu diplomă de licenţă/absolvire. Secretariatul comisiilor de concurs este asigurat de personalul din cadrul Biroului Resurse Umane al Spitalului Județean, iar concursul cuprinde trei probe de evaluare: test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoștințelor din legislația specifică postului, susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului și interviul de selecție.
Termenul de depunere a dosarelor pentru ocuparea postului de director de îngrijiri medicale a expirat luni, la ora 15:00, iar la concurs s-a înscris un singur candidat. Este vorba despre Otilia Popa care ocupă această funcție din 2018. Mandatul acesteia, câștigat prin concurs, a expirat pe perioada pandemiei, și a fost extins ca interimat pe stare de alertă.
Rezultatele finale vor fi afișate pe data de 8 august, după desfășurarea tuturor celor trei probe și soluționarea eventualelor contestații.
Cine va fi director medical?
Și funcția de director medical va fi „titularizată” în luna august. Momentan, ea este asigurată, în regim de interimat, de medicul neurolog Cătălin Hreniuc. Dosarele pentru ocuparea acestui post se pot depune până la data de 3 august, ora 15:00. Candidații pentru acest post trebuie să îndeplinească următoarele criterii specifice pentru a se putea înscrie la concurs. Astfel, aceștia trebuie să fie absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină; să fie confirmați drept medici specialiști sau medici primari; să aibă minimum 5 ani vechime în specialitate. De asemenea, candidații trebuie să mai îndeplinească una din următoarele condiții: să fie medici specialiști sau primari în specialitatea Sănătate publică şi management, să fi absolvit un masterat sau doctorat în management sanitar sau managementul serviciilor de sănătate sau similar, organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată sau să fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sanitar sau managementul serviciilor de sănătate, avizate de Ministerul Sănătăţii în baza criteriilor de calitate stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii.
Concursul va consta într-un test-grilă/lucrare scrisă de verificare a cunoștintelor din legislația specifică postului; susținerea proiectului de specialitate pe o temă din domeniul de activitate al postului și un interviu de selecție. Rezultatele finale se vor afișa pe data de 12 august.
Citiți principiile noastre de moderare aici!