ARAD. UMB, societatea care a câștigat licitația pentru realizarea ciotului lipsă de autostradă dintre Nădlac și Sibiu, respectiv șoseaua lungă de nouă kilometri dintre Margina și Holdea, lucrează intens pe șantierul aflat la limita județelor Timiș și Hunedoara. Anunțul a fost făcut de Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, cel care ne asigură că, din 2026, vom circula pe autostradă de la Nădlac și până în zona Sibiului, la Boița. Grindeanu a declarat că nu are emoții în ceea ce privește posibile întârzieri pe acest tronson, chiar dacă, pentru moment, nu a fost emisă autorizația de construcție pentru cele două tuneluri forate, care vor „brăzda” un munte. Așadar, în prezent, se lucrează pe o autorizație parțială, care se referă la celelalte tipuri de lucrări necesare. Însă tunelurile mai așteaptă.
„Se lucrează de câteva luni pe lotul Margina-Holdea, de două luni s-a intrat în tot ceea ce înseamnă lucrări de piloți, de foraje, lucrări ce țin de finalizarea acelui proiect și nu am emoții că vom avea întârzieri sau lucruri care să pună sub semnul întrebării finalizarea acestei bucăți extrem de importante”, a declarat Sorin Grindeanu.
În luna mai a acestui an, Dorinel Umbrărescu, patronul companiei UMB, a dat noi asigurări că va termina lucrările înainte de termen.
„Am avut o discuție foarte aplicată și importantă și cu constructorii importanți prezenți la acest eveniment, români și străini, printre care Dorinel Umbrărescu (grupul de firme UMB), Gabriel Stanciu (Alstom) și Ilker Gülen (Nurol). În ceea ce privește grupul de firme UMB, care are cele mai multe contracte finanțate prin PNRR, am reafirmat împreună că România nu va pierde niciun euro din acest program alocat pentru infrastructura rutieră”, spunea, în luna mai, Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.
Trimite articolul
Xpână trec alegerile, după care se risipește hărnicia și banii
Mare realizare sa faci 10 km in 2 ani si cu niste costuri de te doare capul.
Da na la noi lauda de partid e mai presus ca tot.
Ooooo, daaaa….!
La “viteza” la care s-au început lucrările acolo, nici n-au apucat sa obțină Autorizațiile de Construcție !
PS: îmi arată și mie, cineva, o poză cu un urs, în zona Margina – Holdea, dar cu posibilitatea de localizare a zonei din poză ?
-
Aia cu ursu’ e ca duma aia “mi-o mâncat câinele tema.
-
1. Da, e clar o dumă… Dar în locul ei puteau folosi una mai realistă și poate, chiar, reală: instabilitatea solului și a versanților în cazul unor defilee artificial create (ca la zonele din jurul Viaductului de la Aciliu sau la coborârea autostrăzii spre Lugoj).
2. Indiferent de motivația pt tuneluri, de ce naiba nu s-au apucat de ele în toți acești 10 ani, dar au preferat să facă cioate inutile de autostradă prin toată țara ?
-
doamne ajuta !!!
Chiar va e greu să răspundeți unei întrebări? De ce ați pus de zor între ghilimele ?
1. Nu-i urs pt ca e circulatie in draci! E un standard pt autostrazi sa permita trecerea animalelor salbatice dintr-o parte in alta! La 180 km/ ora nu vedeti, nu stiti, pe unde umblati! Nu or inventat romanii trecerile astea! E simplu… trebuiau proiectate si facute din start! Da voi nu si nu! Iaca …. platiti 15-20 de ani de chin! 2. Cica aveti 1.115 km de autostrada! Nu am masurat, il cred pe Grindeanu! Da ce puteti face cu ele!? 🤣! Poti ajunge din Arad la Constanta? Nu! Pleci din Maramu la Giurgiu? Nu! Moldoveanu vine la Nadlac pe autostrada? Nu! Da na! Romanu-i mandru si gura mare! 3. Pana o fi ca afara …. ne mancam intre noi si capitala o fi la Brucsel! Sa traiti tot mai bine!
-
Sper sa nu fie ca afara ca sunt drumuri și drumulețe peste tot, asa ca natura salbatica NU mai au, ca să se plimbe beșinoșii din vest cu bicicletele electrice și cu câinii peste tot.
-
Ai dreptate până la ultima frază -însă fără Brucsel, cum îi spui tu, ai circula în veci pe șosele cu hârtoape
-
Stai linistit Bilbaus, dacă nu era UE ce făceam? Un lucru este sigur peste nu mult autostrăzile vor fi gestionate de o firma straina, contracost. Și bani din casa noastră se transfera in paradise fiscale. Așa sa făcut cu resursele din Țara, petrol, gaz, electricitate, pământ agricol, lemn, etc.
-
Poză veche de anul trecut….
Dacă e ordin de la partenerul strategic pana și natura se supune….gandacei, ursi etc…..sa nu mai vorbim de ONG uri.