UPDATE. Au continuat discuțiile cu investitorii chinezi
Primarul Călin Bibarț a continuat discuțiile cu investitorii chinezi și în cursul dimineții de joi, urmând ca toate informațiile privind o investiție la Arad să fie prezentate conducerii companiei din China.
„În prima parte a zilei am continuat discuțiile cu reprezentantul firmei chineze interesată să deschidă o linie de producție de autobuze electrice la Arad. Acestuia i s-au pus la dispoziție toate informațiile necesare în vederea demarării unei astfel de investiții în municipiul Arad, informații ce urmează să le prezinte conducerii fabricii pe care o reprezintă. I-am asigurat de toată deschiderea noastră, conștienți fiind de importanța și beneficiile unei asemenea investiții în orașul nostru”, a transmis primarul Călin Bibarț.
Investitorul, om de afaceri din China, a fost adus miercuri la Arad de către fostul premier, Călin Popescu Tăriceanu, pentru a vizita fabrica de tramvaie Astra și pentru a se întâlni cu Valer Blidar, patronul acesteia. În cadrul vizitei efectuate, chinezul a fost impresionat de ceea ce a văzut și nu este exclus ca în viitorul apropiat, alături de celebrele tramvaie Imperio, la Arad să se producă și autobuze electrice. A fost doar o primă rundă de tatonări, dar joi delegația chineză va fi primită la discuții si de către primarul Călin Bibarț.
Trimite articolul
XDe maine , chinezul va fabrica in china Imperio pe banda rulanta 🤣 du l pe drac la tine in casa ca iti cloneaza pana si copiii
-
Probabil ca e deja robot – bobul de orez trimis de calul troian ciongli, că ei au făcut și ou-ul în laborator. Se zice prin alte țări din vest așa: du bist nicht allein du bist on-line.
“Celebrele tramvaie Imperio! ” Celebritatea ca celebritatea dar noi avem o problemă cu CALITATEA! Deocamdată norocul lui Blidar este condiția de la licitații…prețul cel mai mic!
-
De ce sa fie calitatea mai slaba ca la cele poloneze sau turcesti,ca asa au zis miticii pe facebook.Daca erau asa de proaste calitativ firma siemens,nu isi asocia numele cu Astra vagoane arad.Dar noi rumunii avem ce avem cu tot ce se face in Romania,iar rahatul strain este mai parfumat
-
beleste ochii la aceste tramvaie circuland cu ele si apoi vorbeste
Nu sunt de loc urate dar calitativ ar putea fi mai bune. fara scaune inghesuite de ii bagi genunchii intre picioarele celui /celei/ ce sta in fata ta, scaunele sunt tari de zici ca stai pe o laviță
Auzi zdranganituri in mers,indicatorul de statii nu e de loc precis functioneaza anapoda. Urcasem la Romana si monitorul arata ca statie urmatoare o statie de pe Vlaicu si asta nu e singura dată. Un strain coboara aiurea daca se ia dupa monitorul din tramvai.Usile se deschid cu ”incetinitorul” si asta conteaza la inghesiala O fi colaborare cu Siemens nu zic nu dar
un salariat ce lucreaza la aceste tramvaie spunea ca multe subansamble sunt importate din China Nu ca ar fi rau dar e bine sa se spuna.Asta asa ca fapt divers nu de altceva. Hai Pa!-
Asta e mai degraba vina companiei de transport, care nu le ingrijesc si nu le seteaza cum trebuie.
-
-
-
ai dreptate
Fără salarii, Aradul va fii PA in următoarea perioada, Timișul și Bihorul au salarii cu cel putin 30 la suta mai mari!!!!
-
Datele sunt publice Bihorul are salarii mai mici ca Arad
-
În Oradea sunt mai mari decât în Arad. Știu mai multe cazuri care s-au mutat în Oradea. Plus oferta de joburi si domenii e incomparabil mai mare în Oradea. Aradul inafara de automotive este inexistent. Nu excelam la absolut nimic. Plus la Oradea se va deschide Nokian, Stihl, 2 fabrici de medicamente în perioada următoare.
-
in mana,da!pt ca ei nu fac 70 de ore suplimentare!aici stiai de salariul de incadrare sau net-in mana!
-
-
Dacă România intră în Schengen, Aradul rămâne pe dinafară
mai bn romanii cu serbia este o tara civilizata nu china
Chinezu va deschide afacerea in Ungaria. Acolo este si infrastructura si se produc si acumulatorii.
In plus e stsbilitate politica si economica.
-
Stabilitate economica în Ungaria… cred ca glumești. Economia e la pământ în Ungaria.
-
???
-
ori cum cei din Ungaria o duc mai bine ca noi. Ia vezi cate fabrici ale unor firme de prestigiu sunt acolo si cate la noi/Opel Suzuki BMW , recent Mercedes / etc Acum se construieste o uzina de acumulatoare pt masini electrice se pare la Kecskemet Ori ce ai spune premierul lor este un nationalist si un patriot de marcă.
E singurul premier din UE care tine piept unor dispozitii date de sefii UE si cu care Ungaria nu e de acord Nu stă in pozitia ghiocelul cum stau altii la poarta UE. A afirmat de multe ori ( am vazut la TV si in presa )ca pt el conteaza ce doreste poporul sau si face ce vrea acesta atat in politica interna cat si in cea externa apoi aplica
ordinele de pe la Bruxelles Si aici ma refer la migranti la trupe militare straine la importul de petrol si gaze la problemele LGBT mancatul de greieri si lacuste etc ceea ce nu place de loc sefilor nostri de peste ocean si nici celor de la Bruxelles noi mergem pe linia ”Am inteles sa traiti” si cam atat.
Asa ca…………….las-o jos că măcăne.. -
Stabilitate economica inseamna ca poti sa it i faci un plan pe 2 ,3 ani inainte. Nu it i baga guvernul tot felul de taxe in timpul anului. Ai priceput?
Stabilitatea economica nu e tot una cu nivelul de trai.-
pt Chicos ( pardon Gabi) Rostogan Omul de care te iei are dreptate o stabilitate economica duce si la un nivel de trai mai bun al cetatenilor. Ai priceput sau sa iti traduc?
-
-
-
Și APA de care au nevoie pentru a produce acei acumulatori toxici, periculoși și ne-reciclabili de unde crezi că vine?, de la Românica vine apa.
Si ce are Primaria si Bibi din afacerea asta ca nu inteleg deocamdata ce cauta acolo.E o afacere privata,sau nu?
Numa de cotropitorii aia de chinezi nu avem nevoie, astia sunt calu troian, aduceti investitori din eu, ca in europa suntem, nu in asia.
Acealeasi vorbe goale au fost si cu fabrica de acumulatori si tot in hu au facut o. Chinezii investesc cum le indica conducatorii lor. Asa ca…
Chinesul a venit sa fure patentu de la tramvaie Imperio nu sa construiasca autobuse electrice
Grijă cu chinezii ei trimit afara doar elitele , va fac de va sar capacele ..
Și mă întreb oare cît sint ele de bune cît ține ?
Iar haliți gogoși?
Cu cine cu nepalezi? Lăsați vrăjeală ca ne-am saturat.
Cel mult se vor asambla niște tentative de autobuze.
O fabrica în adevăratul sens al cuvântului înseamnă câteva sute de milioane de euro investite iar chinezul a venit cu mâinile în buzunar.
-
Ma,tu stii cv meserie!ai idee cat castiga in China un sofer de autobuz si un vatman?fata de noi aradenii(prostii tarii)-diferenta de vreo 8,89 ori!!asa pt ca au 2 perechi dee…iar noi facem acelasi lucru ca si ei.