Casa Judeţeană de Pensii (CJP) anunţă că începând de vineri, 15 mai 2020, se reia activitatea de depunere a dosarelor de înscriere la pensie-cazuri noi, activitate care se rezumă strict la depunerea acestora și primirea numărului de înregistrare.
În aceasta situație de excepție, sunt luate următoarele măsuri minimale: •păstrarea distanței sociale de cel puțin un metru si jumătate între solicitant și funcționarul public de la ghișeu, precum și între publicul aflat în sediul instituției; •asigurarea unui aflux controlat al publicului în spațiile închise ale caselor teritoriale de pensii; •persoanele care se prezintă în instituţie vor purta obligatoriu masca de protectie, accesul în instituţie făcându-se doar după măsurarea temperaturii.
„Persoanele care au depus cereri de pensionare în perioada stării de urgenţă vor fi programate şi informate telefonic să prezinte dosarul de pensie în original, în cazul în care documentele nu au fost transmise prin servicii poştale/ curierat” – precizează Mihaela Vasil, director al CJP Arad.
Alte servicii
În ceea ce privește celelalte tipuri de servicii, CJP Arad recomandă să se apeleze la poșta electronică, serviciile poștale/ serviciile de curierat, telefon sau fax.
„Întrucât s-au dovedit a fi eficiente şi ajută mult la protejarea sănătăţii persoanelor
beneficiare de prestaţiile acordate prin instituţia noastră, vom păstra în perioada stării
de alertă şi măsurile luate pentru perioada stării de urgenţă în activitatea cu publicul, şi anume: •acordarea consilierii, informaţiilor şi audienţelor prin telefon; •preluarea cererilor pentru acordarea pensiei/indemnizaţiei prin telefon, fax, email; •transmiterea ulterioară a dosarelor prin poştă, curierat; •preluarea actelor pentru acordarea ajutorului de deces prin poştă, e-mail, fax şi plata acestuia prin virament bancar sau mandat poştal; •primirea oricăror forme de cereri, corespondenţă sau solicitări prin poştă, fax, email” – transmite CJP Arad.
Casa de Pensii mai anunţă că se reia încasarea contribuţiei de asigurări sociale aferente contractelor de asigurări sociale.
Contact
Venind în sprijinul publicului, în special al beneficiarilor de peste 65 de ani, CJP recomandă, în continuare, evitarea deplasării la instituţie atunci când aceasta nu este neapărat necesară. Seniorilor le sunt puse la dispoziţie următoarele numere de telefon: •0257-281345 şi 0257-281320 – stabiliri şi plăţi prestaţii (pensii); •0257-280154 – bilete de tratament; •0257-210120 – evidenţă contribuabili (adeverinţe de stagiu, negaţii, contracte asigurare etc.). De asemenea, se poate folosi adresa de e-mail a Casei Judeţene de Pensii Arad: pensii.arad@cnpp.ro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!