Începând de joi, 16 aprilie 2020, Primăria Municipiului Arad pune la dispoziţia cetăţenilor Ghișeul Online, o platformă pentru depunerea online a documentelor. Toate informaţiile necesare, precum și procedura de depunere online a documentelor se găsesc pe site-ul www.primariaarad.ro.
„Prin intermediul acestei platforme online sperăm să venim în sprijinul cetățenilor și să îmbunătățim considerabil relația pe care o avem cu ei” – transmite municipalitatea arădeană.
Paşii
Odată accesată Platforma depunere documente online, trebuie parcurşi trei pași simpli: completarea datelor solicitantului, precizarea detaliilor solicitării şi atașarea documentelor justificative (pot fi încărcate documente anexe la cerere în limita a 10 MB).
Documentele transmise vor fi preluate direct de Aplicația de management al documentelor, iar solicitantul va primi pe email confirmarea preluării, dar și informații privind stadiul de soluționare al cererii.
Ce documente
„În acest moment, platforma online poate fi folosită de exemplu pentru petiții, reclamații, sesizări, invitații, cereri de furnizare a informațiilor de interes public, obținerii unui certificat de urbanism, a acordului de publicitate temporară, a avizului pentru ocuparea domeniului public, solicitări de mobilier urban sau toaletări arbori etc.” – informează municipalitatea arădeană.
Primăria mai spune că intenționează să extindă lista documentelor ce vor putea fi obținute fără să mai fie necesară deplasarea la ghișeele instituției.
Citiți principiile noastre de moderare aici!