Trimite articolul
XFaraonul si pistele pacii! 122 de kilometri? Astea sunt piste de biciclete? Bani matrasiti!
investiții marca faraonul
investitii marca idiotii care s-au crezut in amsterdam, si au cerut cu spume la gura piste crezand ca poate falca sa lateasca drumurile peste noapte. mancati 🙂
Asa se intimpla cind un dobitoc ales imbrobodeste alti alesi,fac lucruri de pomana,sa le iasa banii.Desigur,nu e vorba de administratia aradeana,ci de cea de la Gyula,oras afla pe marginea prapastiei.
Păi da că Fălcosul a furat banii și acum s-a sustras de raspundere fiind europarlamentar.
O mizerie… dar la satul Arad merge!
si cine plateste?
Daca tot vorbim de strazi si marcaje va spun ca la teatru langa statia de taxi se ridica o terasa jumate pe trotuar si jumate pe carosabil desfiintand cateva locuri de parcare ziceau azi cei ce lucrau la montarea terasei
Ce conteaza pt edili ca te invarti mult si bine ca sa gasesti un loc de parcare pe care il platesti, in centru ?
Terase sa fie si cat mai multe chiar daca majoritatea stau goale! Eu zic sa desfiintati toate parcarile de pe Revolutiei si sa mai faceti niscaiva terase nu destul ca ati inchis complet cateva strazi perpendiculare pe Revolutiei pt a se monta niste terase asta ca sa se ”fluidizeze” traficul rutier, este? Este !
Sa i ajute Dumnezeu la falca sa i mearga bine sa ” se bucure ” de comision .
Ai inceput bine, Adriana. Scrie mai mult: cat a costat, cat a durat “implementarea”, cine a facut proiectul, ce parere are Primarul de rezultatele de acum, ce parere are proiectantul, exista solutii de remediere, unde in Ro s-a facut altfel si bine?
Detaliat si documentat bine iese articol de presa centrala si trafic bun.
Da, din mai mult ani nu s-a mai facut nimic pentru infrastructura ciclabila din oras, au fost revopsit unele dar restul este foarte degradat, nu este intretinut si rareori spalat si inca sunt plin de masini….
Daca primaria ar veni cu o infrastructura ciclabila regandita cu accent pe siguranta pentru biciclistii (de exemplu cum se face in Europa de vest, cu separarea fizica intre biciclistii si masinii), cu siguranta mai multi aradeni voi folosi zilnic bicicleta lor si sunt convins ca acest lucru va ajuta foarte mult la rezolvarea problemelor de trafic si parcare in centru……. dar nu sunt foarte optimist, as fi surprins daca vor face ceva inainte de 2030, mai alesi daca ei nu primesc bani europeni “de spalat/furat”…..
În Arad sau România nu se vor putea face altfel de benzi sau piste pt biciclete ori străzi pietonale deoarece vorbim de dictatura șoferilor (majoritatea snobi, agresivi, leneși, needucați) 🙁
-
La fel spun si pietonii despre biciclisti!!!😂
Bataie de joc pe banii nostri.
Avem nevoie de piste pentru biciclete amplasate frumos imediat dupa locurile de parcare, imediat langa trotuar, ba chiar la nivelul acestuia. Terasele sa nu mai fie mari si late, sa fie civilizate pe un singur rand, imediat in vecinitatea cladirii in care localul isi desfasoara activitatea. Eu zic ca se poate, dar trebuie si oameni care sa-si doreasca treaba asta si e nevoie de niste ingineri straini care sa se ocupe de acest proiect, niste ingineri priceputi si cu experienta in acest domeniu, cu siguranta nu din Congo sau Botswana, ci cel putin din Ungaria, daca nu din Germania sau Olanda.
M-am uitat la poza si-s dezamagit,. Nu-s eo arhitect dar stiu ce greu e sa pui pitere intr-u arc de bolta si ce usor e sa-l faci cu beton armat.. Ce ati facut in locul parcului de la industrial 3 nu arata bine. Catedrala asta arata ca si postu mare tinut cu lapte si brinza.
Păi angajații de la drumuri, fac lucru de mântuială, unul lucrează iar restul se uită la el să nu pățească ceva.. și apoi toți primesc salariul ca cel care a lucrat.
ce va mirati sunt proiecte care au capusat banii europeni si au murit subit precum romania face in fiecare zi cu o gramada de ele care nu sunt mentionate