ARAD. Reprezentanţii Sylc Con Trans, societatea care a câştigat licitaţia pentru modernizarea drumului Arad-Şiria-Pâncota, au fost convocaţi în şedinţă de către cei din conducerea Consiliului Judeţean Arad, şedinţa având scop clarificarea calităţii lucrărilor.
„La această întâlnire au participat, pe lângă conducerea Consiliului Județean Arad și conducerea companiei în cauză, specialiști, proiectanți, arhitecți, pentru a avea o discuție aplicată referitoare la soluțiile tehnice găsite și utilizate pe acest șantier”, susţin cei de la CJA.
În cadrul întâlnirii, conducerea Judeţului a solicitat firmei mai multă atenţie în modul în care se realizează lucrările de modernizare, dar s-a solicitat constructorului şi folosirea materialelor de calitate.
„Am participat la această ședință de lucru pentru că ne dorim să transmitem constructorului dorința noastră fermă de a avea o lucrare de calitate și de a-l înștiința că monitorizăm modul în care această lucrare este executată. Nu vrem să lăsăm nimic la voia întâmplării, nu ne îndoim de experiența și capacitatea constructorului de a realiza o lucrare de calitate, dar pe de altă parte vrem să vedem că aici, pe drumul județean Arad-Șiria-Pâncota se aplică, într-adevăr, cele mai bune soluții, nu se face rabat de la materiale și, pe de altă parte, ne dorim ca lucrarea să avanseze cu viteză”, a declarat Răzvan Cadar, vicepreședintele Consiliului Judeţean.
Reclamaţii valide
Şi preşedintele CJA, Iustin Cionca, a ţinut să precizeze faptul că, încă de vara trecută, arădenii au făcut mai multe sesizări referitoare la calitatea lucrărilor. Dacă atunci Cionca îi persifla pe cei care reclamau lucrările îndoielnice, acum acelaşi Cionca le dă dreptate.
„Trebuie să avem în vedere faptul că nu doar viteza cu care se realizează această lucrare ne interesează, ci și calitatea lucrării în sine. Eu îmi doresc să avem o lucrare care va dura cel puțin șapte ani, cât este termenul de garanție, iar pe de altă parte că vom avea o lucrare care va da satisfacție locuitorilor din întreaga zonă. Din păcate, încă de la deschiderea șantierelor ne-am confruntat cu un val de sesizări, multe dintre ele au fost justificate, iar asta a condus la reluarea și refacerea lucrărilor pe anumite tronsoane. Eu înțeleg că acest constructor are lucrări în mai multe zone din județ și chiar în mai multe județe, dar pentru noi, fiecare șantier pe care ni l-am asumat, pentru care am adus finanțare, este un șantier important și nu ne permitem să îl neglijăm. De aceea, am cerut în mod foarte ferm constructorului să își respecte toate angajamentele, pentru că nu suntem dispuși să face concesii nimănui atunci când este vorba despre felul în care sunt folosiți banii europeni sau, în general, banii pe care îi folosim pentru creșterea calității vieții în Arad”, a spus Iustin Cionca.
Tronsoane refăcute
Reamintim că, la finele anului trecut, conducerea CJA a solicitat Sylc Con Trans refacerea mai multor tronsoane de pe drumul Arad-Şiria, cerând inclusiv schimbarea fundaţiei aşezate deja, dar şi a primului strat de asfalt, care a fost neconform.
Trimite articolul
Xsi? totusi cand se va putea circula pe acest drum al groazei?
După ce-i pus primul strat de asfalt refacerea fundației. Înseamnă ca nu s-a urmărit execuția lucrării.
Am vazut ce lucrari de KKT fac idiotii de la Sylc Con Trans si in alte parti ale Aradului. Sunt niste oportunisti, incompetenti si dau mita sa castige licitatiile an dupa an. Alte firme nu mai exista in Aradul asta? Doar astia de atatia ani? E o treaba care pute in ce ii priveste pe ei si pe cei de la Consiliu pe care acestia ii “ung”!
Ca o paranteza, am vazut pe facebook cum un angajat al lor, conducea auto B132 SCT si pe 6 Vanatori a aruncat de doua ori pe geamul din dreapta doua sticle de apa si gunoaie pe geam, inainte de calea ferata . Asa gunoaie au grija de aspectul Aradului?
D.
-
Ei finanteaza pnl in Arad
ha,ha,ha,inca un bla,bla,bla,va faceti ca munciti,unde mama masi a fost dirigintele de santier cind s-au facut lucrari neconforme?pe noi nu ne intereseaza ca va adunati cu sleahta lu faur sa dea bine la fraieri,aveti un serviciu tehnic?ce face?doarme?pe banii nostri?sau cum urmariti de fapt lucrarile?va sesizeaza cetatenii?de risul curcilor,dati dracu afara sotii specialistelor in felatie si angajati oameni competenti,aveti pe mina banii judetului,ce faceti cu ei?sint banii nostri derbedeilor
Ma gandesc ca stiti ca licitatiile au in vedere cele mai ieftine preturi!
Daca e pret mic = calitate slaba!
Ca de altfel orice alta lucrare din Romania!
-
Contractul semnat înseamnă ca accepți sa faci lucrări conform proiectului,nu mai proaste
Dirigintele de santier platit din banii nostrii ce face? Doarme? Chiar daca constructorul remediaza pe banii lui, dirigintele de santier ce pazeste? Ca ia niste bani frumosi. Pe el nu il ia nimeni la intrebari? Sau e pus acolo de forma? Ori e habarnist si nu stie nimic ori il intereseaza numai sa ia banii.
-
Nu vrea sa semneze consiliul judetean recepția? Se cer banii înapoi de către comisia europeana.Așa ca la sfârșitul termenului de execuție tot va semna chiar cu o lucrare de mântuială.Aici e marea miza.
Am văzut ca să refăcut studiu de fezabilitate deci e clar ca ceva sa întâmplat lucrările stacneaza se va reface oare anul asta
Sedinta sau sentinta ?
Data viitoare licitatiille la drumuri judetene se vor tine la sediul DIICOT pe str. N. Grigorescu nr. 8 – 10 doar asa vor intelege și cei din silcotrans odată pentru totdeauna. Nu ești capabil nu te bagi. Angajați pricepuți putini în rest holoangari din Vaslui cit incape.
Sunt,DIN PACATE,luate dupa litera legii aceste licitatii…pe criteriul “cel mai ieftin castiga”…ca apoi sa-i bagi in sedinta si sa le ceri materiale de calitate..Nu le iau apararea,pentru ca stiu cine sunt si acesti Sylco Trans..dar din cacat nu poti face bici,sa si pocneasca…..
Poate putina supraveghere si gestionare mai buna a santierului,s-ar duce cumva la capat sarcina si bineinteles garantia de rigoare…
Dl. Cionca, e clar din felul in care ati inceput declaratia ca astupati o groapa de raspundere cu asfalt de neglijenta.
Ati citit conditiile contractului semnat cu executantul?
PNL = PSD = USR = spaga, diletantism, oportunism…
Nu e nevoie de dovezi, TIMPUL le-a dovedit pe toate.
Am circulat pe drumul ala mai mult decat veti da voi garantie vreodata pt reconditionarea lui. Sunt convins ca se va face. Dar ritmul si modul de lucru si jena pe care o simtim vazandu-va cum va eschivati la şpanul care sare cand o frecati ne deprima crunt. Nu stiu ce va trebui sa le povestesc nepotilor despre voi. Macar, in comunism erau paradele. Ale voastre… electorale si spurcaciunile liberaliste… nici nu le pronunt. Nu aveti nimic de oferit! Lasati gropile desoperite! Le va acoperi uitarea.
Totul e de ochii lumii, dar pana la urma toti fura si au de castigat, de la CJA si pana la ultimul angajat al constructorului. Strat mai subtire de asfalt, piatra mai putina, etc etc…
se lucreaza incet si prost. La aceleasi standarde ca in anii 80 , utilaje vechi muncitori nemotivati , ingineri slabi profesional . Totul pe economie atat grosimea fundatiei cat si grosimea stratului de asfalt. Sunt sanse mari ca sa iasa un fiasco.Nu ca ar fi primul
Are lumea dreptate ca silcotrans o crezut ca iei sint cei mai tari da fac Lucrări de sta mita în coada și ingineri specialiști sint și în primărie care le țin spatele. Au muncitori unu și unu. De la casa cu chirpici si balega or ajuns mariconstructori de drumuri și spun asta ca și la mine în cartier or făcut lucrări de tot rahatu pe felie cu aia de la primărie și aia alți specialiști ca muncitori de la silcotrans io sper ca pe viitor primăria sa nu uite ca mai sint și alți care chiar știu sa toarne asfalt
-
Dacă ți-a lăsat canal unde sa curga apa poti sa ții Post 😜 Pe unde au trecut moldoveni cu hinjinierul pti🤮zdi numai rahaturi.