Senatorul USR PLUS subliniază că „acest mecanism va ajuta pe de o parte antreprenorii și muncitorii implicați direct în construcția de drumuri și căi ferate, iar pe termen lung va facilita accesul investitorilor în diverse zone din România, precum și legătura dintre acestea. Ministrul transporturilor, colegul meu Cătălin Drulă, își propune dezvoltarea rețelei de drumuri de mare viteză prin îmbunătățirea eficienței în faza de proiectare și de elaborare a studiilor, pentru a evita apariția problemelor în etapa de implementare. Avem aproape de noi un asemenea exemplu negativ, al sectorului de autostradă dintre Lugoj și Deva, care suferă întârzieri din cauza proastei gestionări a proiectului. Există și o veste bună pentru șoferi, sectorul de drum dintre Margina și Coșevița va intra în reparații în perioada următoare. Chiar dacă presupune un efort inițial crescut, cu o perioadă mai mare de timp scursă până la apariția primelor rezultate vizibile, această abordare este cea corectă, dacă dorim infrastructură de calitate și în cel mai scurt timp posibil.”
Trimite articolul
XPrietene nu ai facut nimic in 5 ani, sustii si tu vez doamne … da-ne pace
Sa ne zică tânărul acesta senator cum justifica ca a votat cu manuta lui vaccinarea obligatorie a oilor mioritice.
Asta-i cel mai idiot parlamentar trimis de aradeni la bucuresti,repet: cel mai idiot!
Ce nu spun usericii, este ca ei dau o asa zisa importanta pentru investitii, doar ca lucrarile respective vor fi atribuite firmelor de partid, licitatii trucate etc.etc., in vederea umplerii buzunarelor proprii…..iar la asta concura si liberacii dimpreuna cu moghiorii! Dupa 4 ani vor avea buzunarele si conturile de afara, burdusite cu euroi! Si romanul tot fluierand a paguba va ramane!