ARAD. Sala Ferdinand a Palatului Administrativ a găzduit, marţi, conferința de lansare a proiectului „Servicii electronice extinse pentru Municipiul Arad”, proiect ce va fi implementat în următoarele 16 luni de Primărie. Este vorba, practic, de continuarea proiectului „Planificare strategică eficientă și implementare de soluții electronice pentru reducerea birocrației” prin care s-a realizat digitalizarea unor servicii oferite cetățenilor.
Prin noul proiect pentru care Primăria a obţinut finanţare se doreşte continuarea procesului de digitalizare a serviciilor oferite către arădeni, prin extinderea soluţiilor existente și implementarea de soluţii noi, cu scopul reducerii birocraţiei și îmbunătăţirii calității actului administrativ. Portalul de servicii electronice (și crearea de noi servicii electronice) se extinde la: Direcția Generală Poliția Locală, Serviciul Agricol din cadrul Primăriei, Direcția Asistență Socială şi Serviciul Public Comunitar Local de Evidența Persoanei.
Proiectul prevede (şi) achiziționarea unor echipamente IT noi (stații de lucru PC) pentru implementarea noilor soluții digitale; cursuri de instruire pentru 100 de angajați; informarea cetățenilor cu privire la serviciile electronice oferite; realizarea unui audit tehnic și de securitate pe întreaga platformă implementată.
„Dacă ceva se dovedește a fi util, ne dorim să-l extindem. Astfel, într-un an de zile sperăm să conectăm Primăria Arad la celelalte entități ale sale, cum sunt Poliția Locală, Direcția de Asistență Socială, Serviciul Agricol și Serviciul de Evidență a Persoanelor. Pentru o administrație deschisă și accesibilă, extindem serviciile electronice oferite și ne pregătim pentru momentul în care și alte instituții ale statului vor oferi astfel de facilități. Numai în acest fel vom putea comunica mai mult electronic și mai puțin pe hârtie”, a declarat primarul municipiului Arad, Călin Bibarț.
Peste 2 milioane de lei
Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană, din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă (POCA) 2014-2020, Axa prioritară 2 Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente. Valoarea totală a proiectului este de 2.087.022 de lei, din care 98% sunt fonduri nerambursabile.
Trimite articolul
XLa cat ,,malai,, se castiga in IT ,cum ar putea rata ,, afacerea ,,atatia cu functia de ,, operator calculator,, si atunci sa vezi salarii la stat !! Problema e ca nu exista loc pentru toti din multele birouri !! Dar se rezolva ca doar lucreaza impreuna de multi ani !!
-
pana acuma luau acelasi salar, aceiasi oameni, da stateai la coada in plus 2 ore cu dosar sina si copie de buletin. nu inteleg ce iti trebuie de fapt 🙂