Am relatat de nenumărate ori situaţia critică în care se află DN 79, drumul Arad-Oradea, care se află în reparaţii interminabile încă de anul trecut. Însă reparaţiile, în loc să facă drumul mai bun, au reuşit să îl distrugă. În urma acestor aşa-zise reparaţii, şoseaua a devenit un fel de „sol lunar”, plină de cratere, în care mii de şoferi îşi pun zilnic maşinile la încercare. Unul dintre ei, o şoferiţă, a avut ghinionul ca, în urma unei „întâlniri” cu un gropoi, să se aleagă cu două roţi distruse, atât cauciucuri, cât şi jenţi.
„Am luat legătura cu cei de la Viarom, care sunt responsabili de lucrările efectuate pe acest segment de drum. Cei de la Viarom au spus că nu sunt responsabili. Am facut sesizare şi la DRDP Timişoara, iar cei de aici au sugerat să îi dau în judecată”, ne-a transmis arădeanca.
Răspunsul primit de la cei de la Viarom este, însă, de domeniul SF. Deşi execută reparaţiile pe drumul Arad-Oradea, firma spune că gropile nu îi… aparţin, ci doar straturile de asfalt subţire.
„Lucrările executate de Viarom Construct pe tronsonul de drum DN 79 sunt lucrări de întreţinere prin aşternerea a două straturi bituminoase foarte subţiri, denumite slurry seal, de aproximativ 2 centimetri grosime, cu rolul de a îmbunătăţi rugozitatea stratului de rulare. Deteriorările asfaltului care se pot observa din fotografiile transmise de dumneavoastră, care sunt cunoscute sub denumirea de gropi, nu sunt specifice unor lucrări de slurry seal, fapt pentru care Viarom Construct nu este responsabilă pentru apariţia acestora pe carosabil”, spun, cu nesimţire, cei de la firma de construcţii.
În tot acest timp, DRDP Timişoara îi trimite pe şoferi să dea în judecată firma, în condiţiile în care contractul de reparaţii a fost semnat de Regională, nu de arădenii care îşi rup maşinile. Indiferenţa este tot mai crasă atât în birourile firmelor care repară drumurile, cât şi în birourile DRDP, instituţie care ar trebui să supravegheze la starea şoselelor. Iar singurii care au de suferit sunt şoferii care sunt obligaţi să circule pe drumurile „ciuruite” de gropile… nimănui.
Trimite articolul
XARADENI AU VOTAT CIONCA, BIBI, FALKA !
Bine ca cei de la drumuri ne iau bani poentru taxa de drum(rovigneta)
-
Ai Dreptate
-
Ni pentru drum, dar pentru cămătărie
Tipic pentru Romania zilelor noastre – contracte prost redactate, licitatii cu dedicatie, nimeni nu raspunde pentru nimic, argumente puerile. Pe cand inchisoare cu executare (fara tertipuri avocatesti !) ? De ce nu se pune proprire pe conturile executantilor ? Idem pe conturile celor care au redactat si semnat contractele, care au supravegheat – receptionat lucrarea ? Sau , trebuie un nou Vlad Tepes, care sa puna capat anarho-democratiei din tara ?
Interesant e în județul dlui Falca,Arad.Cat ce treci în județele vecine parcă ai trece în Elveția. O fi corupția la mijloc?
Ar fi trebuit să facă un drum Oradea -Arad pe vremea lui Ceașcă ,si atunci să vadă sol lunar ,nu acum când găsești 3 gropi după iarnă pe 118 km.In gropile alea nu poți indoi jante decât dacă frânezi exact dopă ce ai intrat in groapă.Datul in judecată nu ține loc de creier…..
-
E o categorie de oameni care “dau în gropi” 😉😉
-
Si cu toate astea pana sa-l repare a fost bun vreo 10 ani (de cand a fost reconstruit ultima data).
Hai sa nu fim absurzi, e drum de 100 de km/h. E drum la care nu ar trebui sa te uiti dupa gropi si sa adaptezi viteza in functie de ele. E drum ce se face ziua si noaptea.
E drum pe care si tari precum Albania pot sa-l faca bun, dar noi nu. Noi dupa reparatie l-am facut in valuri.
-
Tu habar nu ai cum erau drumurile înainte de 1989
Trebuie dați în judecata toți inclusiv Cionca
In conformitate cu nesimtita logica a firmei, gropile fac parte din bogatiile solului si subsolului, bun comun al nostru, al tuturor. Drumul era foarte bun inainte de “remediere”.
Vedeti drumul de Zimand de la iesirea din Gradiste. In toamna o firma a decopertat asfaltul care a avut mici probleme pe ici-colo si a refacut stratul respectiv mult mai subtire. Iarna a intrat apa din cauza lucrarii de proasta calitate si a inghetat, acum sunt peste tot gropi mari cam pe toata lungimea drumului. Acu cateva saptamani l-au peticit, dar si peticitul a lasat denivelari urate. Cand o sa fie pedepsiti nemernicii care au incasat multi bani pentru aceste lucrari de proasta calitate?
Asta e doar inceputul. Stati sa vedeti ce va fi daca Aradul va fi comasat la Banat asa cum a fost gandita regionalizarea de guvern.
Judetul si tara pacii conduse de pnl psd.
Este incredibil ce se întâmplă cu acest drum (Arad – Oradea).
Eu zic să punem de un protest inițial și apoi să dăm în judecată CNAIR pentru calitatea slabă (chiar periculoasă) a drumurlor, drumuri pentru care plătim un tarif anual.
Acest CNAIR pare stat în stat, pe ăștia nu-i verifică nimeni niciodată?
Autoritățile noastre județene au făcut ceva demersuri?
D-le Gherasim..va invit sa mergeti o data pe portiunea de drum Neudorf-Lipova daca vreti sa vedeti cu adevarat un drum cu gropi.. la iesirea din Lipova era semnalizat un crater cu o bucata de lemn si o vesta reflectorizanta atasata..si cica au promis ca se va moderniza si acest drum..
Acum de ce nu se autosesizează DNA ptr banii dați pe asemenea reparații. Ăștia sant bani ptr campania electorala a PSD și PNL. Bine ca ăștia de la drumuri stau toată ziua în Zimandu Cuz sa prindă șoferi fără rovineta. Nu le pasa ca noi ne rupem mașinile pe drumurile și reparațiile lor
Cum sa se sesizeze dna la bani publici ii doare in cot .
E tipic in Arad de ani de zile dinastia falca nu e controlata de dna , sunt controlați doar dușmani dinastiei.
Dna e ca si fata morgana apare doar cand au interes băieți deștepți sa își rezolve ei afacerile.
Circulati prudent până la evitarea ori cărui pericol
Gropile fac parte din context