VĂRȘAND. Migranții, cu vârste cuprinse între 14 și 26 de ani, au fost descoperiți în urma controlului efectuat de poliţiştii de frontieră din cadrul Punctului de Trecere a Frontierei Vărşand. Astfel, marți, 5 ianuarie, în jurul orei 22:00, la Punctul de Trecere a Frontierei Vărşand, s-a prezentat pentru efectuarea formalităţilor de frontieră – pe sensul de ieşire din ţară -, un cetăţean român aflat la volanul unui ansamblu rutier înmatriculat în România. Acesta transporta, conform documentelor de însoţire a mărfii, anvelope auto, pe ruta România – Franţa. În urma efectuării controlului asupra mijlocului de transport, în interiorul acestuia au fost descoperiţi, ascunşi în compartimentul marfă, deasupra anvelopelor, 15 cetăţeni străini. “Persoanele au fost preluate și transportate la sediul Sectorului Punctului de Frontieră Vărşand pentru cercetări, unde, în urma verificărilor, poliţiştii de frontieră au stabilit că grupul este format din 12 adulţi şi trei minori, cetăţeni din Siria, cu vârste cuprinse între 14 şi 26 de ani. Tinerii au declarat că intenţionau să treacă ilegal frontiera pentru a ajunge ilegal în vestul Europei. Polițiștii de frontieră efectuează cercetări pentru a stabili întreaga activitate infracţională, urmând ca la finalizare să fie dispuse măsurile legale care se impun”, au declarat reprezentanții Serviciului Teritorial al Poliției de Frontieră Arad.
Trimite articolul
XAstia clar au fost ascunsi in vagon in momentul incarcarii , nici dracu nu te lasa sa asisti la incarcarea marfii la cauciucuri , iar dupa ce ai incarcat iti pune si sigil pe vagon , insa atata timp cat rahata de politie se multumeste sa puna in carca soferului toata treaba , ca nu ??? scapa de munca de teren si investigatii , asa pune in carca soferului tot si au terminat dosarul . Sa te mai miri atunci ca iar si iar apar astfel de gunoaie de muslemi la granita ?
-
nu stiu unde ai auzit tu ca nu te lasa nici dracu sa asisti la incarcarea de anvelope.. zilnic am curse de anvelope si zilnic soferii asista la incarcare. nu sta in picioare treaba asta. si cat despre sigiliu… habar nu aveti cat de usor este sa il poti deschide si apoi inchide la loc fara niciun fel de problema sau urma ca ar fi deschis.
nu e vina soferului neaparat , dar cand e vb de 20 de persoane, tare imi e ca si patronul e implicat.
-
Tu ca dispecer si cunosti situatia , clar ! …mai baiatule , am incarcat si de la Timisoara si de la Slatina , Continental respectiv Pirelli , si culmea , nu odata , insa nu am fost lasat in hala , si nu doar eu , ba gunoaiele de la cimisoara mai aveau si pretentia sa le dai ciubuc ca vezi doamne sa iti cladeasca bine cauciucurile sa nu ti faca prelata lubenita ….in ce priveste sigiliile , sunt curios pe ala pt anglia daca e strans cum trebuie , cum il desfaci fara sa lasi urme ??? nu am umblat niciodata la sigilii deoarece am considerat ca odata sigilat vagonul trebuie sa ramana asa , vad in schimb ca altii au o vasta experienta in a manevra sigiliile
-
-
Sunt si persoane cercetate penal pentru trafic de migranti. Este unu la Oradea dar din pacate a devenit deputat AUR si trebuie sa il lase in pace acum.
-
La momentul incarcarii nu cred.Orice firma are camere de supravevhere,ce sa mai vb de o firma mare.Si sa bagi 20 de oameni in hala la rampa…destul de greu
Nu știu dacă și acum se procedează la fel ca și in ani din aminte de 1990, in sensul ca atunci când o întreprindere trimitea marfa in afara țării ( export), la încărcarea mărfii trebuia sa participe un reprezentant de la Romtrans. Acesta verifica/numără toate coletele apoi întocmească documentele pentru export și punea sigilii pe usa vagonului sau a tirului. Aceste documente erau prezentate la vama. Un reprezentant al Vămii verifica vagonul/tirul, apoi documentele. Dacă totul era in regula, aplica alt sigiliu și dădea liber de export. Pe scurt, cam așa se proceda. Acum cine a asistat la încărcare acelor cauciucuri? S-a pus vreun sigiliu? Sau ce regim a avut acel transport!
-
In 1990 nu stiu cum se proceda,dar din 1993 la incarcare asista vamesul la vama de interior,punea sigiliu,complecta carnetul TIR,iar in frontiera se verifica din nou sigiliu,acte,prelata,cabina.Sigiliu se schimba doar daca era controlata marfa.
Si astfel vor ramâne în România pe banii nostrii în vecii vecilor! Casa, masa, asistenta medicala, smartphone, bani de buzunar, haine, scolarizari, aducerea parintilor si neamurilor, etc.