Autorităţile pun mare preţ pe curăţenie în Palatul Administrativ, ţinând cont de faptul că şi-au expus disponibilitatea de a plăti sume importante pentru munca prestată de patru femei de serviciu. Primăria este dispusă să plătească pentru serviciul de curăţenie aproape 7.000 de euro, până la finele anului!
Primăria scoate la licitaţie serviciul de curăţenie în Palatul Administrativ, valoarea estimată a contractului, fără TVA, fiind de peste 29.000 lei. Contractul, gândit de administraţia locală, se va semna pentru perioada octombrie 2009 – 31 decembrie 2009, cu posibilitate de prelungire pe o perioadă de maxim patru luni, în 2010.
Firma de curăţenie va pune la dipoziţia Municipalităţii cel puţin patru persoane care să asigure curăţenia şi toate produsele de curăţat diferite suprafeţe.
Gunoi sortat
Una dintre primele cerinţe ale Municipalităţii este, alături de golirea coşurilor de gunoi, „sortarea deşeurilor reciclabile, în conformitate cu HG 621/2005”. Coridoarele vor fi spălate şi se va şterge praful în birouri zilnic, iar ferestrele – o dată pe lună. Tot lunar, se va efectua întreţinerea şi curăţirea caloriferelor şi corpurilor de iluminat, precum şi a balustradelor. Mochetele şi tapiţeria vor fi spălate o dată la şase luni, iar faianţa din băi va fi spălată săptămânal. Totodată, se cere ca zilnic, ori de câte ori este nevoie, personalul care răspunde de curăţenie să se ocupe de spălarea vaselor şi a frigiderelor din cadrul secretariatelor. Nu în ultimul rând, curăţarea zăpezii de pe trotuarele din jurul Primăriei va cădea tot în sarcina personalului reponsabil cu curăţenia.
Plătim udatul florilor!
Suma pe care Primăria o va plăti pentru curăţenie, din bugetul local, cuprinde şi îngrijirea plantelor din instituţie! Între cerinţele Municipalităţii se regăseşte şi cea de a uda florile şi de a le şterge de praf, săptămânal.
S.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!