NĂDLAC. Oamenii se plâng, însă, că stau chiar și mai mult. Și în plus nu au minime condiții igienico-sanitare. Camioanele sunt parcate pe banda de urgență sau pe banda 1 a autostrăzii, ceea ce creează dificultăți în circulația generală către frontieră. În repetate rânduri, camioanele au ocupat toate benzile de circulație de pe autostradă, benzi ce duc înspre frontiera Nădlac II, traficul fiind paralizat. Coloana de camioane are, marți după amiaza, aproximativ 20 de kilometri.
Cauzele pentru care încă de duminică seara există tot timpi mari de așteptare sunt legate de faptul că există un „număr mare de mijloace de transport marfă prezentate la control”, după ce săptămâna trecută au existat două perioade în care circulația traficului greu a fost interzisă prin Ungaria. Mai mult, începând din data de 1 noiembrie, „autorităţile de frontieră maghiare efectuează verificări amănunţite asupra fiecărui mijloc de transport pentru a vedea dacă șoferii și-au plătit amenzile aplicate pe teritoriul Ungariei”. Situația îi nemulțumește pe șoferi, care se plâng că întârzie cu mărfurile, motiv pentru care riscă să fie penalizați. Oamenii reclamă și faptul că nu au minime condiții igienico-sanitare în zonă, nici măcar toalete, așa că sunt forțați să își rezolve problemele fiziologice pe câmpurile de la marginea autostrăzii vestului. Polițiștii de frontieră au luat măsuri speciale și lucrează la capacitate maximă, însă este vorba de un număr foarte mare de camioane.
Conform Poliției de Frontieră Arad, doar la Nădlac II au fost verificate, la ieşirea din ţară, în ultimele 24 de ore, 1.700 de camioane. Poliţia de Frontieră le recomandă şoferilor să consulte aplicaţia online care monitorizează traficul de pe site-ul instituţiei, politiadefrontiera.ro, astfel încât să aleagă pentru ieşirea din ţară un punct unde nu sunt timpi mari de aşteptare pentru control.
Trimite articolul
XCe frumos ar fi sa existe politie si sa isi faca treaba, dar din pacate nu exista.
Foarte bine fac soferii.. sa blocheze si sensul de intrare dinspre Hunguri sa ii vedem atunci… De cand cu scandalul traficului de minore la prostitutie s-au pus si astia cu controalele…..foc de paie tine cateva zile si pe urma se revine la normal….baieti continua afacerile. Bravo politiei de frontiera romane cat si maghiare… tot o apa si un pamant.
Au dreptate, sambata dimineata cand am iesit din tara, era o coada de 5-6 km doar de TIR-uri. Seara la intoarcere era la fel.
Cand te rafuiesti cu “statul paralel”, consecintele le platesc romanii. Asa ca sa-l salvam pe Dragnea si cei 1000 de corupti din PSD.
…am trecut pe-colo si la un moment dat era de la Nadlac pana la Pecica spre Arad,COADA. Inacceptabil in 2019…
Ce atata vama! Romania nu are de gand sa iasa din Evul Mediu? Din Austria in Germania sau din Germania in Cehia treci ca prin branza. Noi am ramas cu metehnele comuniste. Ca doar este granita UE.
Doar noi suntem de vina! Am votat PSD. a fost partidul care a tinut Romania departe de Schenghen!
Acum avem rezultatele!
Bravo viteazule, dupa razboi multi viteji se-arata. Tocmai de aia e bine ca esti unde esti, nu mai visa in buzunar, ca n-ajungi nici un sef. Idiotii de camionagii au blocat cele doua benzi plus cea de urgenta. Ii inteleg ca unii sunt pe timpi si trebuie sa respecte programul daca vor sa castige un ban, nu sa-l piarda. Ca au qctionat corect, ma indouesc. Dar problema nu e la ei, la ei e doar capatul cozii. De inceput, a inceput de la imputitii naibii de unguri. Crede-ma ca stiu ce vorbesc. Am o casa acolo, ca multi romani (ca era mai ieftin). Nu le vorbim limba dar, desi dincolo de granita intalnesti unguri de calitate…cei de la vama sunt niste ordinari imputiti, care abuzeaza mereu de statutul lor de politisti. Piata ca unii dintre ai nostri sunt corupti…dar ai ungurilor ne intrec…ei nu sunt doar corupti…ci put la propriu gunoaiele. Cum ti se pare sa ai o pozitie in munca in tara ta, sa te intorci acasa cu familia in weekend si sa fi tratat ca un gunoi de ordinari de 20 de ani