Vă invităm să răspundeți sondajului nostru. Care sunt cauzele pentru care Aradul a devenit un județ codaș la învățătură?
1. Interesul scăzut al profesorilor pentru materia predată la clasă.
2. Menținerea artificială a unor licee care trebuiau de mult desființate.
3. Inexistența unor modele reale pentru copii.
4. Calitatea slabă a profesorilor.
5. Dezinteresul părinților pentru educația copiilor.
Trimite articolul
XPolitizarea învățământului aradean. Asta e cauza. Falca a capusst tot prin interpusi si a facut ca scolile sa fie pusculuta de bani pentru firmele lui. E simplu.
-
Ce caută Falca in ecuația asta ,? Tu esti un obsedat de Falca .
Spuneți mi un model din elita arădeană care conduce o instituție de prestigiu? Începând de la un chelner la Consiliul Județean avem doar astfel de specimene. Există un proverb românesc peștele de la cap se împute.
-
….dar nu uitati. Avem “cele mai bune drumuri” treaba recunoscuta de UE.-
Poate fi și influența “fabricii de diplome” Goldiș?
Interesul scăzut al elevilor pentru materia predată la clasă, de ce nu este in lista?
De putut se poate mai mult, asta o demonstreaza faptul ca unii elevi au luat note buna, asadar si materia predata a fost conforma.
Dacă transformați liceele cu rezultate slabe în licee cu profil de păcănele și pariuri, rezultatul ar fi altul. Poate chiar și cu profil uman…de…tiktok…sau facebook. Ce nu vă e clar? Uitați-vă-n jur și spuneți-mi că profesorii poartă toată vina…că nu învață în locul lor. Ce pretenții aveți într-un oraș ”dominat” de case de pariuri, magazine de second hand…șamd? Întrebarea dureroasă este Cine ne va plăti pensiile?
-
Nu , nu profesorii poarta toata vina ci cea mai mare parte din vina !!!
Daca un profesor nu stie sa corecteze corect o lucrare la examenul de bacalaureat , iar dupa contestatiile elevilor sa vazut mai mult decat clar acest lucru , cum crezi ca acesti profesori sunt capabili sa predea satisfacator la catedra ?
Daca un profesor nu e capabil de a stimula elevul pentru invatatura , de a stii sa si l apropie si a sadi in tanar ambitia de a trece un examen , nu are ce cauta in sistem …
Exista in acelasi oras amintit de tine si scoli unde media de promovare e excelenta , acei elevi traiesc in acelasi oras ca si cei cazuti , cu aceleasi mizerii enumerate de tine , cum de ei au reusit ??? diferenta o face nivelul de pregatire a profesorilor si implicarea lor in procesul de educatie-
Diferența o face in meditații și bani plătiți de părinți ptr educație, stai ușor
-
Diferenta o fac meditatiile ? tot ce se poate , insa cum de alti elevi au luat examenul cu brio si fara meditatii , cazul Denisa Stefan mentionat de Aradon , iar altii cu tot cu meditatii au picat examenul ?
Inseamna ca pana si profesorii care au luat banii parintilor pt meditatiile copiilor sunt habarniste de prima mana , iar acest lucru sa si confirmat in urma cotenstatiilor facute de elevi .
Nimeni nu spune ca trebuia sa fie o promovabilitate de 90 -100 % insa sa ajungi un judet de coada clasamentului spune destule despre nivelul de pregatire de la clasa .
In fine ! fiecare cu parerea lui
-
-
1. De unde știi că nu chiar cei care au corectat a doua oară lucrările nu sunt cei care au greșit? Ai văzut vreo lucrare? Poate eroarea a fost la recorectare.
2. De implicarea părinților în procesul de educație de ce nu pomenești, crezi că vina este exclusiv a cadrului didactic?
3.Știu școlile respective pentru că…hai să-ți spun un secret…copilul meu a luat examenul cu medie peste 9 la un colegiu de prestigiu din Arad.
Diferența o face elevul, părinții și apoi cadrele didactice, pentru că dacă nu poți să înveți un câine să miaune nu înseamnă automat că ești un dresor incompetent. -
Și aș mai adăuga faptul că, de bună seamă :), limba Română nu este o materie exactă ca matematica sau fizica, notarea unei lucrări de limba Română depinde de subiectivismul/obiectivismul corectorului, de ceea ce consideră că este conform sau nu cu baremul de corectare
-
Si Don Falcone a fost codas la invatatura si uite unde a ajuns…..
-
Greșit ,Falca chiar a fost un elev si un student eminent .Lasă politica deoparte .
Universitățile de calitate îndoielnică adevărate fabrici fe diplome pentru politicienii chelneri mecanici și botoxati
MITA !!!
Rezultatele învățământului depind prioritar de calitatea și modul de cuplare a celor trei principalii subiecți direct implicați:: EL,PĂRINTELE MATERIAL și CEL SPIRITUAL! Desigur/Sigur pe fondul unui climat social/politic sănătos..
De zeci de ani la ISJ doar politica a contat
Că sunt uscaturi și printre profesori, de acord, dar nu mulți s-ar încadra la această categorie.. Marea problema este dictatura elevilor, părinților și bunicilor, care exercită presiuni pentru ca loazele sa ia note mari fara sa mai depună niciun efort. Doar drepturi peste drepturi , iar asta este rezultatul!
Din pacate, nu numai la invatatura, ci si pe toate planurile, in special la investitii in industriile de varf, practic inexistente in judet. Dar si in alte domenii. Exemplu – noroc ca drumul expres Arad – Oradea este bazat pe ideile si ambitiile oradenilor.
La liceele cu profil tehnologic ajung elevii cu media de la examenul național cu mult sub 5 dar reușesc sa obțină și bac-ul. Credeți că dacă am schimba elevii de la un liceul la altul cei buni ar avea rezultate slabe iar cei mai slăbuți ar ajunge elite!
Gondor sluga lui Falcă care pune directorii pe criterii politice pentru sifonat banii
Raspunsul la intrebare mi se pare mult mai complex. Sa ne gandim care sunt judetele cu cele mai bune promovabilitati. Braila,unde elevii raman corigenti sa nu intre la EN si Bac. Cluj,unde sunt oportunitati bune pt aobtine un loc bun de munca. Iasi, de unde pleaca cei mai multi elevi buni la facultati din strainatate.Noi in Arad nu suntem nici foarte saraci si nici foarte bogati. Parintii vor sa dea elevilor tot ce pot, dar cu toate astea, in general, elevii nostrii nu sunt motivati sa invete. Se distreaza, majoritatea stau pe calculator si telefon cate 4-6 ore pe zi, din punctul meu de vedere pierd vremea. E adevarat, nu toti profesorii sunt buni, dar a devenit deja o moda sa spuna elevii ca nu inteleg la scoala (fara sa deuna ei un efort) si parintii repede ii trimit la meditatii, tot degeaba daca elevul nu invata. Repet,majoritatea, merg la scoala sa se distreze si nu sa invete.
Răspunsul este pe cât de simplu pe atât de deranjant. Sunteti proști în primul rand voi și atunci ce așteptări să aveți de la copii?
Cu mici excepții întreg județul este format din proști.
Ce ați dat voi acestei țări in materie de cultură?
Așteptări o listă de personalități marcante ale culturi arădene. Dacă asta nu va iese măcar încercați cu arta.
De ce nu ati pus la vit si vina elevilor ?? Da , poate sa fie si vina unor profesori care nu isi predau materia cu pasiune , dar mare parte din vina o au elevii !! O generatie de ” primesc totul pe tava ” si celularu in mana toata ziua . Sa fereasca Dumnezeu sa nu aiba acces la interner 1-2 ore ca fac spume la gura . O fi vai de lumea asta daca nu ne trezim , mergem din rau in foarte rau !!
Profesorii nu sunt prosti! Vb de un sistem de invatamant pt elevi si parinti, permisiv. Pe alte vremuri toti profesorii erau buni???Nu. Dar elevii invatau DA, s-au schimat vremurile. Dati-le copiilor ultimele generatii de telefoane, lasati sa mearga la toate festivalurile si asteptati isa invete! Cu siguranta vor invata….Sa nu uit ,oricum profesorul e de vina ,ca asa zice copilul…
Poate pentru că-i condus de codași la învățătură.