Rodica Ghergari a rămas consternată când a văzut că preţul de la cântar al piersicilor din magazinul SPAR era diferit faţă de suma pe care i-a cerut-o vânzătoarea de la casa de marcat. Femeia ne-a trimis două chitanţe, una eliberată de către cântarul electronic al magazinului, iar cealaltă eliberată de casa de marcat. Diferenţa dintre cele două chitanţe este de 70 de bani, deşi ambele indică aceeaşi cantitate de fructe.
Sesizaţi de către femeie, inspectorii Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor au efectuat un control la unitatea comercială unde au descoperit că, într-adevăr, preţul „creşte” între cântar şi casa de marcat. Inspectorul-şef al OJPC, Dumitru Muscă, a declarat că „în urma controalelor efectuate de inspectori s-au descoperit cele afirmate de reclamantă, iar unitatea a fost amendată cu 3.000 de lei”. Întrebat care a fost explicaţia pe care au dat-o şefii magazinului, Muscă a spus că „aceştia au declarat că nu au apucat să modifice baza de date în ambele părţi. Au schimbat preţul la casa de marcat, dar nu au avut timpul necesar să îl schimbe şi la cântar. Oricum, şi-au recunoscut greşeala şi nu au avut de obiectat împotriva măsurilor luate de inspectori”.
A.G.
Trimite articolul
Xamenda cam mica.
ne meritam soarta!
nu este o INTAMPLARE INTAMPLATOARE ci o INTAMPLARE FRECVENTA la acest complex
la casa ,inaintea mea,cineva a patit la fel ,a cumparat banane cu doua preturi, eu am refuzat o conopida care avea doua preturi , dar cind am ajuns acasa am observat ca bananele cu pricina le-am platit eu .
Magazinul e o adunatura de smecheri !! Fiti foate atenti ,daca e posibil evitati -l.