ARAD. Începând de luni, 13 februarie, conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad pune la dispoziția pacienților, care își efectuează investigații medicale în regim de urgență sau de ambulatoriu, o nouă metodă – simplă – de exprimare a mulțumirii sau nemulțumirii referitoare la serviciile medicale și la condițiile de desfășurare a acestora. Pacienții vor primi un SMS pe telefon, cu un link către un chestionar conținând întrebări despre experiența pe care au avut-o în spital. Este vorba despre aplicația „Feedback SMS” care, practic, vine în completarea primului modul pus în aplicare în luna august a anului 2022 și destinat pacienților internați în regim de spitalizare continuă.
„În vara anului trecut am oferit pacienților posibilitatea de a-și exprima, după externare, mulțumirea sau nemulțumirea referitoare la condițiile de spitalizare și la serviciile medicale oferite, printr-o metodă simplă, prin intermediul unui mesaj text, pe telefon. De la sfârșitul lunii august și până pe 31 ianuarie, au fost trimise, către pacienți, 12.023 de chestionare, iar 1.934 de pacienți le-au și completat. Marea majoritate a răspunsurilor au evidențiat că pacienții sunt mulțumiți (51,22%) și foarte mulțumiți (31.20%) de serviciile medicale, iar printre nemulțumiri se numără, în special, condițiile de spitalizare din secțiile care își desfășoară activitatea în clădiri vechi precum cele din incinta fostului Spital Municipal sau fostului Spital Matern. Vrem să aflăm și experiențele pacienților care beneficiază de servicii medicale în regim de urgență sau în cabinetele din ambulatoriu. Cu ajutorul răspunsurilor primite considerăm că vom putea îmbunătăți activitatea fiecăruia dintre noi, pentru a acorda servicii medicale eficiente”, a explicat ec. Florina Ionescu, manager SCJU Arad.
În termen de două săptămâni
Astfel, prin intermediul aplicației „Feedback SMS”, într-un interval de două săptămâni de la prezentarea la spital, pacientul va primi un mesaj cu un link de acces către chestionarul de satisfacție. Destinatarul va primi un mesaj de la INFO SPITAL cu următorul text:
„Vă rugăm să răspundeți întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Clinic Județean de Urgență Arad” urmat de un link.
„După accesarea acestui link pacientul va trebui să răspundă la un set de întrebări referitoare la activitatea și implicarea medicului, asistenților medicali respectiv infirmierilor, despre comunicarea acestora atât cu pacienții, cât și cu aparținătorii dar și despre curățenie sau în cazul UPU, despre timpii de așteptare, efectuarea triajului. La finalul chestionarului, pacienții au posibilitatea să scrie observații referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate pe perioada derulării investigațiilor medicale în cabinetele din cadrul Ambulatoriului SCJU Arad ori în Unitatea Primire Urgențe Arad. Numerele de telefon folosite pentru trimiterea mesajului vor fi preluate din fișa medicală a pacientului”, transmite Spitalul Județean Arad.
Vor fi centralizate
Răspunsurile pacienților vor fi centralizate pe fiecare cabinet medical în parte/UPU respectiv pe medic, iar mai apoi vor fi analizate și dezbătute în Consiliul Medical și în Comitetul Director pentru a putea îmbunătăți activitatea medicală și serviciile oferite.
Citește și:
FOTO/VIDEO | O arădeancă acuză cadrele medicale de la Județean de lipsă de empatie și neglijență
Trimite articolul
XSunt foarte mulțumită de cei de la upu arad felicitări personalului medical pt devotamentul avut,mi-a dat a doua viața
Din păcate am fost la urgente și am fost tratata doar era o doamna sefa care tuna și fulgera ca toată lumea vine la spital o benzina.am stat vreo 3 ore pe jos pe hol de rău și la insistentele soțului dacia am fost invitata înăuntru.de asistentele de acolo nu am ce sa spun imediat sau ocupat de mine..dar sefa multă gălăgie.
Într-un spital clinic universitari sunt singuri care lucrează si noaptea……..si arunci alte secție sau investigării nu se grăbesc in a da rezultatele…..
am o parere buna, stresul si volumul de munca sunt enorme acolo, iar pacientii au cu totii doar drepturi… asa ca per total, am fost multumita de interactiunea mea cu urgentele de la judetean. felicitari personalului!
Sunt foarte multumitä ,cum am ajuns la Urgente s-a ocupat de mine ,si nu au luat nici un ban si la fel si la sectia pediatrie ,Deci Felicitäri 🌷
Mama mea a fost in urma cu o săptămâna la urgente, iar doamna doctor striga la ea, ca de ce a venit, ce sa ii facă. Rusine celor de la
urgente, care se comporta așa cu pacienții .
-
Dati si numele doctorului. Ar trebui sa afle conducerea spitalului judetean si cine persoanele care dauneaza imaginii institutiei. Sunt convinsa ca sunt multe persoane care isi fac datoria cu devotament, dar in acelasi timp sunt si persoane care nu au ce cauta acolo.
Sigur laa cabinetele private cam așa merge treaba.?
Mulți știu ca e o pierdere de vreme.
Te tratează si cu vorba ca cine isi face treaba ce sa facă sa dea spor la salar? E plina țara de concedii medicaleee.
astepti mult si nu esti tratat corespunzator ,depinde si cum esti imbracat majoritatea sae poarta urat doctorii in special, asistenta a fost destul de draguta si atat ,poti muri linistit de grija lor.
tratament sub mediocru ,multe ore de asteptare