Aproape 600.000 de lei pune la bătaie CNADNR pentru „Realizarea studiului de fundamentare a deciziei de concesionare a spaţiilor de servicii aflate pe tronsoanele de autostradă component ale axei prioritare TEN-T”, după cum specifică cei de la companie. La concret vorbind, CNADNR vrea să afle dacă este nevoie de spaţii de servicii pe şoselele de mare viteză şi care ar trebui să fie aceste spaţii.
„Spaţiile de servicii sunt spaţii separate fizic de carosabilul autostrăzii care trebuie să asigure utilizatorilor autostrăzii facilitate de alimentare cu combustibil, service auto, toalete, spaţii de odihnă de scurtă durată şi de odihnă pentru noapte, spaţii comerciale şi asistenţă tehnică”, arată în caietul de sarcini reprezentanţii companiei de autostrăzi. Trei luni de zile va avea la dispoziţie firma câştigătoare pentru a finaliza studiile cu pricina care vor sta la baza licitaţiilor pentru concesiunea spaţiilor respective. Timp este destul, dacă punem la socoteală faptul că, pentru moment, încă mai este de lucru la autostrada Nădlac-Arad, lotul 2, dar şi la lotul 1 al şoselei. Acesta din urmă, deşi a fost dat spre circulaţie, mai are nevoie de o serie de lucrări până va fi gata în totalitate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!