ARAD. Serviciile de telefonie fixă și mobilă precum și cele de cablu și internet sunt cele mai reclamate de arădeni la Protecția Consumatorului. Împreună adună peste 20 % din procentul reclamațiilor. Un procent ceva mai mic de nemulțumiri sunt la adresa CET, serviciile reclamate fiind cele de furnizare energie termică și apă caldă menajeră. Tot pe lista de reclamații au ajuns și service–urile pentru produsele în garanție, serviciile financiar bancare și nebancare sau furnizarea gazelor. Și tot aici au ajuns și plângerile legate de serviciile firmelor care lucrează cu produse PVC.
70 de reclamații pe zi
Din datele puse la dispoziție de Comisariatul de Protecția Consumatorului reiese că arădenii nu ezită prea mult în a face reclamații dar nu întotdeauna le fac ca la carte. În primele cinci luni din an au fost făcute 348 de sesizări și reclamații. Pentru cele mai multe, peste 100, inspectorii Comisariatului de Protecția Consumatorului au avut însă un singur verdict: neîntemeiate. Din cele considerate bune de luat în calcul au fost rezolvate amiabil 51 iar 38 au fost declarate nesoluționabile. Reclama cu „sunt cetățean european și îmi cunosc drepturile” pare să prindă dar doar pe jumătate, prima jumătate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!