Arad. Primaria Municipiului Arad e decisă să se modernizeze. A scos de curând la licitaţie achiziţia de echipamente IT şi pachete software pentru instituţie, mai exact de computere de birou, computere portabile, servere pentru calculatoare, dar şi serviciile de reparare şi întreţinere a echipamentului informatic. La toate acestea se adaugă servicii de instalare de hardware. Dar hadeţi să vedem exact ce îşi doreşte Primăria Arad: 123 de calculatoare, 2 servere, 21 de notebook-uri, alte 23 de notebookuri, 5 tablete PC, 2 imprimante laser multifuncţionale de reţea color A3, 11 imprimante laser de reţea color A3, o imprimantă laser de reţea color A4, o imprimantă jet multifuncţională color A3, o altă imprimantă jet color A3, o imprimantă jet color A 4, o imprimantă laser de reţea color A4 WIFI un utilitar office, un soft OCR, un software Abbyy FineReader 11 Profesional Edition, un software CorelDrow Graphics Suite X6 BOX, patru bucăţi AUTOCAD LT2013, 2 bucăţi Adobe Acrobat Standard, un Upgrade Autocad MAP 3D, o DATA CENTER pentru administrare, aplicaţii, stocare şi siguranţa datelor.
1,6 milioane de lei
Cam cât ar vrea Primăria Arad să cheltuiască pe toate aceste bunuri informatice? Nu mai puţin de 1.683.467,74 lei! Când va găsi firma potrivită să livreze aceste bunuri la preţurile dorite de executiuvl local, atunci totul va trebui realizat (livrare plus montare) în 65 de zile de la data atribuirii contractului.
Nu oricine poate participa la licitaţia organizată de Primărie. Ofertanţii, de pildă, trebuie să demonstreze că media cifrei de afaceri globală pe ultimii 3 ani este de minim 1.600.000 lei
În plus, cei intereaţi de contractul oferit de primărie vor trebui să depună o lista a principalelor livrări de produse similare livrate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent dacă aceştia din urmă sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi.
În plus, se vor prezenta certificate, diplome, înregistrări pe site-urile producătorilor, autorizări sau alte documente prin care se poate dovedi calificarea tehnicienilor nominalizaţi să se ocupe de contract dar şi ceritificatele pe care le deţine firma.
Preţul cel mai scăzut
Criteriul de atribuire va fi, ca de fiecare dată, preţul cel mai scăzut, termenul limită de depunere a oferetelor fiind 25 noiembrie. Banii pentru această nouă dotare a Primăriei Arad vin din bugetul local.
Citiți principiile noastre de moderare aici!