Arad. Primăria Municipiului Arad anunță că începând de săptămâna aceasta solicitările organizatorilor pentru manifestări pe domeniul public (zilele localității, târguri de produse tradiționale, expoziții etc.) care vor desfășura activități comerciale, respectiv comercializare, preparare de alimente, servire etc., trebuie să fie însoțite de aviz temporar de funcționare eliberat de Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Arad (DSVSA), în conformitate cu normele legislative în vigoare.
“Organizatorii au obligația să solicite, în scris, DSVSA Arad avizul temporar de funcționare cu cel puțin 15 zile lucrătoare înainte de începerea evenimentului. În acest sens se va completa o cerere scrisă semnată de reprezentantul legal al organizatorului căreia îi va fi anexată lista operatorilor din domeniul alimentar (expozanți). În cazul în care la eveniment participă și operatori din alte state membre UE, aceștia vor trebui să prezinte documentele oficiale traduse în limba română, inclusiv eticheta produselor comercializate”, se arată în comunicatul transmis de către Primăria municipiului.
Eliberarea avizului temporar de funcționare nu se taxează, iar solicitarea se poate face electronic pe adresa de email: office-arad@ansvsa.ro.
Trimite articolul
Xf bine dar de ce nu se cere si avizul DSP?