ARAD. În ultimele zile au apărut mai multe cazuri de înșelăciune, vizată fiind Compania Națională Poșta Română. Potrivit unei informări publicate de Poșta Română, clienții au fost îndemnați prin SMS sau prin e-mail să acceseze un link pentru a finaliza o plată și pentru a li se confirma expedierea unui colet. Accesarea linkului respectiv permitea atacatorilor să colecteze datele bancare, cu scopul de a sustrage bani din conturile acestora.
„Clienții noștri ne-au informat că au primit e-mailuri de tip phishing, care conțin fișiere .zip .
Compania Națională Poșta Română comunică doar prin intermediul adreselor oficiale de e-mail: suportclienti@posta-romana.ro, noreplay@posta-romana.ro, nu transmite fișiere de tip .zip și nu solicită clienților să furnizeze date cu caracter personal, informații bancare confidențiale referitoare la conturile personale, numere de card sau coduri PIN și nici efectuarea de plăți online ale unor taxe vamale!”, a explicat Poșta Română.
Așadar, cei care au primit asemenea mesaje sunt îndrumați să nu răspundă solicitărilor, să nu le deschidă și să nu acceseze niciunul din linkurile prezente în mesaj.
Citiți principiile noastre de moderare aici!