“Decizia de prelungire a termenului de predare a lucrărilor a fost luată ca urmare a solicitărilor venite din partea artiştilor care au apreciat ca ar fi binevenită o astfel de decizie”, informează organizatorii.
Premii
Un juriu format din specialişti va decide care sunt lucrările câştigătoare. Se vor acorda două premii, fiecare în valoare de câte 10.000 de lei (TVA inclus). Competiţia este deschisă în două secţiuni: logo – se caută elementele care să definească Aradul ca o comunitate dinamică, tendinţa către înnoire, reinventare, respectând însă cultura, tradiţiile, patrimoniul local existent. Logoul Asociaţiei trebuie să definească personalitatea şi caracterul Aradului. Logoul va exprima spiritul multietnic şi multicultural al Aradului, ambiţiile de a se valida ca un oraş deschis, un spaţiu al integrării şi al creaţiei.
Materialele promoţionale ale Asociaţiei vor fi personalizate cu logoul respectiv, fie că este vorba de tipărituri, obiecte vestimentare sau on-line şi mascotă. “Dorim să asociem demersului nostru o figură simpatică, un simbol al comunităţii locale, inspirat din viaţa noastră de zi cu zi. Mascota poate fi o clădire, un element geometric, un animal, orice grup reprezentativ sau construcţie care pot fi asociate cu spiritul Aradului. Se va ţine cont de faptul că ea trebuie ulterior croită şi realizată dintr-un material textil sau plastic, care se va constitui într-un obiect de promovare a Asociaţiei şi a Aradului”, spun organizatorii.
Detalii tehnice
Concurenţii vor expedia lucrările lor în format tipărit şi electronic pe adresa asociaţiei: Arad, Str. Horia nr.2, apt. 6 C. Pe mapă (dosar plic cu marginile sigilate) nu se vor trece datele de identificare ale concurentului, ele regăsindu-se în interiorul mapei, într-un plic separat, închis. Plicul va conţine o scrisoare de prezentare cu datele de contact ale competitorului şi un Curriculum Vitae. Pot depune lucrări persoanele fizice, asociaţiile, fundaţiile, societăţile comerciale de orice fel. Oricare participant poate depune în concurs mai multe mape. Juriul care va realiza selecţia va fi format din cinci persoane. După semnarea contractului, câştigătorul va livra materialele suplimentare solicitate pentru logo, respectiv mascotă, la cererea asociaţiei, în termen de 7 zile de la fiecare solicitare formulată în scris. Mapa de concurs va conţine: plicul închis cu datele de identificare ale concurentului; planşe în format A4, color, cu propunerea de logo sau de mascotă, grafică sau jpg (rezoluţie format electronic min. 300 de pixeli), explicarea conceptului. Este necesar să figureze pe verso şi codul de culoare pentru tipar.
Citiți principiile noastre de moderare aici!