Aceștia spun că „în câteva luni de zile, după finalizarea tuturor șantierelor, va fi pentru prima oară în ultimii 50 de ani când se poate spune că între Arad și Moneasa nu există nici măcar un kilometru de drum județean nemodernizat!”. În fapt, este vorba de modernizarea întregului drum de la Arad la Moneasa, prin Horia-Șiria-Galșa-Mâsca-Pâncota-Măderat-Târnova-Șilindia-Luguzău-Cuied-Buteni-Sebiș-Donceni-Buhani-Dezna-Rănușa-Moneasa, lucrare aflată în lucru, și continuând încă 4 km, pe drumul forestier, până la limita județului Bihor. Valoarea totală a lucrărilor pe cei 90 km de șantier mai sus amintit este de aproximativ 160 de milioane lei (33,5 milioane euro).
În paralel, Consiliul Județean Arad lucrează și la modernizarea drumului către stațiunea Moneasa prin Ineu, pe toate tronsoanele de drum care au rămas încă nereabilitate. Pe acest traseu, se lucrează pe șantierele Horia-Șiria-Galșa-Mâsca-Pâncota, a fost finalizată porțiunea Pâncota-Seleuș (în valoare de 6,8 milioane lei) și pe drumul Bârsa-Moneasa, un proiect al CJA finanțat de Guvernul României din credite angajament.
Pentru a scurta și mai mult drumul până la Moneasa, a fost creată încă o rută de bună calitate în județ, prin modernizarea drumului de la Sântana la Seleuș, prin Olari, Sintea Mică și Zărand (lucrarea fiind în valoare de aproximativ 20 de milioane lei).
Trimite articolul
XÎnflorește județul Arad,și ăsta datorita istețimîi si inteligentei administratorilor săi, care nu mai pot dormi noaptea de grija bunăstării cetățenilor. ..E drept,ca au dormit vreo 10 ani,însă ăsta nu are importanta,căci spiritul lor de sacrificiu e nemărginit !!
promovati moneasa aia… ca e cam moarta
Ati uitat sa scrieti sus, in stanga: “Publicitate” sau “Advertorial”