În această săptămână, în cadrul Comisiei pentru muncă şi protecţie socială a Camerei Deputaţilor s-a aprobat OUG 8/2011 pentru modificarea şi completarea legislaţiei cu privire la eliberarea, gestionarea şi monitorizarea documentelor de călătorie acordate pensionarilor, veteranilor de război şi văduvelor de război. Despre necesitatea modificărilor a vorbit deputatul Claudia Boghicevici, vicepreşedintele Comisiei.
„Pe lângă faptul că unele dintre modificări au fost impuse de schimbarea unor prevederi în legislaţia europeană, au fost necesare şi altele, vizând o serie de elemente legate de modul de acordare a documentelor persoanelor vizate. Astfel, am vizat reducerea semnificativă a evaziunii fiscale, reducerea gradului de fraudare a deconturilor, în vederea recuperării banilor pentru transportul categoriilor de călători care beneficiază de facilităţi la transportul intern şi respectarea cadrului de concurenţă normală pe piaţa transporturilor rutiere de persoane, prin servicii regulate. Aceasta contribuie la asigurarea stabilităţii mediului de afaceri al agenţilor economici cu activitate în domeniu, prin îmbunătăţirea cadrului concurenţial, precum şi prin simplificarea procedurii de decontare a sumelor aferente transportului categoriilor de călători care beneficiază de facilităţi”, a declarat Claudia Boghicevici.
Citiți principiile noastre de moderare aici!