Pentru prima dată de la începutul lunii martie, de când cetățenii români au fugit din calea COVID-19 care punea rapid stăpânire pe Europa, traficul la frontiera Nădlac I (unde a fost redirecționat controlul persoanelor în ultimele zile) a scăzut cu mai bine de jumătate, iar aplicația Trafic Online a Poliției de Frontieră Arad arăta pentru ziua de marți, 7 aprilie, un timp mediu de așteptare la control de 10 minute. Faptul că traficul de persoane a scăzut semnificativ la frontiera Nădlac I ne-a fost confirmat și de către reprezentanții Serviciului Teritorial al Poliției de Frontieră Arad. Cifrele arată că, din 6 aprilie, ora 08:00, până în 7 aprilie, ora 08:00, în România au intrat, prin Punctul de Trecere a Frontierei Nădlac I, 2.200 de persoane cu 600 de mijloace de transport, în timp ce la frontiera Borș din județul Bihor, în aceeași perioadă, au intrat în țară 1.600 de persoane cu 1.300 de mijloace de transport. Potrivit reprezentanților Serviciului Teritorial al Poliției de Frontieră Arad, în urmă cu o săptămână, în 24 de ore, intrau în țară, pe la Nădlac, 5.000/6.000 de persoane.
Traficul de persoane, pe sensul de intrare în România, a scăzut semnificativ și din cauză că majoritatea țărilor din Europa, în care lucrează cetățeni români, fac parte din așa numita zonă roșie, iar autoritățile au anunțat că toți cei care se întorc în țară din aceste zone intră direct în carantină instituționalizată în județele în care domiciliază, astfel că cei care revin de acum înainte în România, din aceste zone, își vor petrecere Paștele în carantină. Ultimul mare val de cetățeni români care au intrat în țară a fost la sfârșitul săptămânii trecute. Atunci s-a așteptat și șase ore, la frontiera Nădlac I, pentru a se ajunge la control. Odată încheiate formalitățile legate de trecerea frontierei, pe români i-a așteptat triajul epidemiologic, de aici și timpul mare de așteptare. De asemenea, de când Punctul de Frontieră Nădlac II Autostradă a fost desemnat exclusiv pentru controlul camioanelor și a transporturilor de marfă, nu s-au mai înregistrat timpi mari de așteptare, de ordinul orelor. Astfel au dispărut cozile kilometrice de automarfare de pe autostradă, iar timpul de așteptare pentru efectuarea controlului, la Nădlac II, este de 20 de minute, potrivit aplicației Poliției de Frontieră.
Trimite articolul
XDECI PRIETENI, s a dovedit acum negru pe alb cauza tuturr cozilor si intarzierilor de la Nadlac autostrada: CAPACITATEA REDUSA DE CONTROL SI VAMARE A STATULUI:caruia ii platim noi fraierii taxe : SOLUTIA (in Schengen nu o sa intram oricum iar Schengen oricum nu functioneaza decat pe vreme buna )ESTE:TRIPLATI NUMARUL DE BENZI; SI PE INTRARE SI PE IESIRE, Costa un miliard de euro, dar face, ca timp economisit, cat 100 de km de autostrada.
-
Dar ce te asteptai? Doar toti sunt pe pile si relatii angajati acolo…
Vara trecuta am fost pe la doua noaptea pe sensul de intrare,coada de 2 km…cand ajung lucrau pe doua benzi…nu trebuia oare sa le dam in cap?
Eu as reglementa camerele de supraveghere de acolo,daca doua minute nu merg seful de tura la puscarie direct…astia isi bat joc de o tara intreaga..
Unde e Vlad Țepeș să facă legea