Trimite articolul
XAutorul moral e șoferul autoturismului, frânează ca dobitocul in mijlocul autostrăzii, sper să-l bântuie decedatul toată viața lui!
-
pai si cel din spate care nu a pastrat distanta nu e vinovat?
-
Oricât ai păstra distanța, la 90km/h să oprești 40 de tone nu e atât de simplu ca la 2 tone cat are un autoturism. Cel cu autoturismul a vrut să-l șicaneze pe cel din primul camion, i-a frânat brusc în față, fără motiv.
-
Mai lasă YouTube -ul bai băiatule. Ai văzut tu cu ochii tai că a făcut șoferul autoturismului asta? De cate ori nu am văzut turiști nesimțiți cum stau la 1 m in spatele tau in timp ce circuli. Daca era păstrată distanta asta nu se întâmplă. Autorul moral e șoferul primului tur (așa zis șofer).
-
-
Daca politia autostrazi ar urmari cum se deplaseaza aceste TIR-uri pe sosele ar da amenzi si suspenda permise intr-o “veselie”,circula cu viteza mare,se depasesc cu toate ca sunt indicatoare rutiera care interzic acest lucru si sa nu mai vorbesc de pastrarea distantei intre TIR-uri
-
Umberto Eco are un citat despre idiotul satului…
Peste tot în lume scopul principal al autostrazilor, subliniez principal, este cel al transportului de mărfuri.
Că circulă pe ele și idioți care pun frână brusc fără să aibă alt vehicul în fata, eo tragedie ca cea de față.-
Transportul de marfuri pe distante lungi prin camioane trebuie sa dispara – produce poluare (noxe, zgomot,trepidatii) pune in pericol ceilalti participanti din trafic. O garnitura feroviara trage odata 100 de tiruri oadat.
-
Asta a fost metoda veche. Acum totul e viteza, circulatia marfurilor mai simpla. Un TIr ajunge din Turcia in Austria in 2-3 zile maxim. Cum ar fi sa trimit un vagon de acolo cu marfa? Minim 3 saptamani. Nu mai vorbi nebunii. Una e sa transporti 50 vagoane titei sau benzine, alta marfa diferita.
-
-
La finalizarea cercetatorilor….
Graba strica treaba,in ambele cazuri
Șoferii de pe tir, cei mai mulți, nu păstrează distanța față de cel din față, legea zice că trebuie să lați distanță cât să poată intra o mașină.