Evenimentul s-a petrecut în jurul orei 6, când tramvaiul – în care se aflau vatmanul și doi călători – a fost cuprins de flăcări. La scurt timp, două echipaje ale Detașamentului de Pompieri Arad, cu 10 pompieri, au ajuns la fața locului. În momentul în care au ajuns pompierii, incendiul „se manifesta generalizat la vagonul din spate al tramvaiului, propagat și la partea din spate a primului vagon”, conform celor de la ISU Arad.
Intervenția pompierilor a durat aproximativ 45 de minute, iar cauza probabilă a incendiului a fost un scurtcircuit electric. Din fericire, nu s-au înregistrat decât pagube materiale, cei doi călători și vatmanul reușind să iasă în siguranță din tramvai.
Trimite articolul
XSi cati ani avea vagonul respectiv? 50 ani sau 60 ani? Ca de 20 ani este in Arad, de cand nemtii l-au casat ca fiind vechi, avand la momentul respectiv deja peste 30 ani.
din ce se vede autoutilitara de pompieri e de pe vremea lui ceausescu non euro tramvaiul ala nu e trecut la paguba deoarece nemtii au dat bani de drum tramvaiului ca sa scape de el de deseu….deci pagube zero singura paguba e al oamenilor care au tras fu cancerigen in piept….falca la bruxelles…..natie de idioti romania!
-
Tu esti singuru idiot retardat, numai ca ai oglinzi in loc de lentile si toti pe care ii vezi, ii crezi ca pe tine, de unde si concluzia ta…
-
Mai bine spus nație de oi conduse de lup .. retardați nu ii poți face pe toți .. când i chiar corect ..
Din ceea ce observ, este vorba de un ansamblu format din vagon atrăgător model TG6, având număr de înregistrare AR 00065 , cuplat la un vagon fără contact electric de înălțime. Problema este alta la acest ansamblu care ii format din vagon tragator + simplu, acesta circula pe ruta Arad – Ghioroc, iar revizia i se făcea de 2 ori pe zi. Acest vagon a stat de multe ori expus intemperiilor si da, daca tot vreți să știți cati ani are acest ansamblu, faceți singuri calculul ca pe vremea când acest ansamblu a venit în Arad, domnul Murgu era director la CTP si avea aproximativ 44 de ani, iar acuma este pensionar si se apropie de 75.
-
deci clar muzeu!aceasta rama trebuia maxim sa faca drumuri ocazionale de agrement nu sa fie in uz pe linie curenta!
-
@Despre CTP….Oricat de interesant ai dori sa fi,bati doar apa in piua….Cum adica a stat mai mereu in intemperii???Pai o fi fost fabricat pentru Sahara?
Ce legatura ar avea tipul de vagon,numarul de inmatriculare si varsta,daca asa cum scrii,se facea revizia de 2 ori pe zi….probabil pe hartie….
Iar dupa aritmetica ta de balta…vagonul este de 31 ani in Arad,adica din 89..:-))))
Concluzie dupa logica ta:in afara de incomodele Imperio,restul sunt batrane,rable,expuse intemperiilor si trebuie sa ia foc in orice moment…..
Mare-i gradina Ta Doamne….-
Mai comode si mai sigure ca Imperialul nostru.
-
Baroane, lasa-l mah pe “Despre CTP”. Ii si el un mort umblator de pensionar care n-avea ce face si a copiat repede nr. tramvaiului pe carnetelul de informator imputit. Mai ca nu ne-a spus cate axe/tip de motor electric/seria cuplei si pe unde a fost tramvaiul in anii de activitate. Kkt cu ochi
-
Iarasi comentarii negative! Oameni buni, daca sunt asa de rele umblati pe jos sau cu masina sau din partea mea cu elicopterul dar tine-ti seama ca multi prefera sa se deplaseze chiar si cu un tramvai vechi.
-
Te gandesti foarte gresit! Aceste tramvaie si autobuzele vechi sunt pericole adevarate pentru calatori. Nu e vorba de confort sau alte motive. Primariile si politicienii spun tot timpul ca nu sunt bani, dar uite ca pentru pasarele si pentru vilele personale ale anumitor oameni din politica sunt miliarde, asta din banii mei, bani tai si tuturor platitorilor de taxe si impozite.
-
Ce te face sa crezi ca sunt un pericol? Daca reviziile si reparatiile s-ar face in mod corect si profesional nu ar fi mai periculoase decat cele noi
-
Ce sa mai zici…de joi seara sau oprit tramvaiele si ete sa vezi luni cind trebuie sa intre in circulatie ia foc…bataie de joc la adresa oamenilor care isi fac abonamente ..chiar daca era 1 mai sint oameni care lucreaza nu dorm acasa..de restu care se plimba aiurea e treaba politiei sa ii verifice…zece zile pe luna abonamentu e platit degeaba…
tranvaiele astea nu sunt facute ca sa fie spalate in fiecare zii .
Daca ar lua foc toate poate așa schimba și ăștia garniturile astea vechi.
Dupa cum se vede in poze incendiul era la partea din fata nu din spate cum se scrie in articol
-
Fleacuri ce nu conteaza in Balcani
Oras cu fabrica de vagoane si tramvaiele de 100 de ani ne iau foc…n=are rost.
🥵🥵🥵🥵
s-a parjolit ca de 1 mai !!!
1 mai “destept” ca celalalt la ctp arad
Sincer într-un fel mă bucur că scăpăm de așa tramvaie….doar așa putem scăpa…
FABRICA DE TRAMVAIE IN ORAS DE 100 ANI SI TU ADUCI RUPTURI DE 60 ANI ASTA INSEMANA SA FI IDIOT CA NATIE !
Hai sa ne jucam putin ce ziceti ce e mai vechi tramvaiul sau masina de pompieri ??
-
Mașina de pompieri nu e chiar atât de veche .. e din 80’ oricum reviziile ii sunt făcute și sta la caldura .. și cred ca are mai bune condiții decât mașina ta .. dacă ai una ..
-
Pariez c-a scos mai mult fum ca incendiul
-
astea-s blestemele oameniilor