A rămas o singură linie de tramvai disponibilă pe o bună bucată din drum și ca atare, tramvaiele sunt obligate să aștepte la semaforul instalat la câțiva metri. Cu tot cu pasagerii blocați în tramvai. Nervi întinși la maximum, mai ales că stația e doar la câțiva metri distanță, dar ușile nu se deschid iar călătorii așteaptă minute bune pentru a ajunge în stație.
„S-a ales această soluție pentru a nu întrerupe total circulația tramvaielor. Se circula doar pe o linie, cu restricții până la finalizarea lucrărilor”, a precizat Corina Drăghici, purtătorul de cuvânt al Primăriei Arad. Și dacă mai au norocul de a avea și o altă mașină utilitară oprită pe singura linie disponibilă, timpii de staționare ai tramvaiului se dilată insuportabil de mult.
Șoferii sunt, însă, ceva mai norocoși pentru că în aceeași intersecție stă și un polițist de la Rutieră, în special în orele de vârf, care îi îndrumă pe șoferii pe variantele ocolitoare.
Șantier și în Grădiște
Șantierele pentru amenajarea trecerilor la nivel cu liniile de tramvai (25 la număr) au fost deschise o dată cu venirea, cel puțin pe calendar, a primăverii în Confecții și Grădiște. Dacă în Confecții se lucrează în cele două locații amintite, în Grădiște, potrivit reprezentanților Primăriei, se lucrează doar la trecerea de pe strada Șoimului. Lucrările din acest proiect sunt estimate a fi finalizate în această vară, ceea ce cu siguranță va duce la un consum mare de neuroni, cel puţin din partea călătorilor.
Șantiere în Arad
Sunt 25 de intersecţii ale carosabilului cu liniile de tramvai care sunt situate pe principalele artere de circulaţie și care au intrat sau vor intra în reabilitare: Calea Radnei, strada Pădurii, Bulevardul Titulescu, starda Petru Rareş, 9 din ele fiind în Micălaca, 11 în Grădişte și 5 în Confecţii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!