Mai mult, compania Astra Vagoane Călători, cea care produce tramvaiul Imperio, a prezentat în capitală şi o variantă Eco a prototipului produs la Arad. Imperio Eco reprezintă varianta pentru Bucureşti a tramvaiului Imperio produs la fabrica arădeană.
„Suntem în discuţii cu regiile autonome de transport public din ţară, cu Primăria Capitalei, în vederea iniţierii unor posibile comenzi pentru acest tramvai. Suntem, de asemenea, în discuţii pentru livrarea acestuia către pieţe externe din ţări precum Turcia, Bosnia-Herţegovina, Bulgaria, cât de curând cu Republica Moldova”, a declarat într-un comunicat pentru Mediafax Corneliu Negret, director marketing la Astra Vagoane Călători.
Tramvaiul Imperio Eco produs la Bucureşti costă circa două milioane de euro şi poate fi realizat în funcţie de cerinţele autorităţilor. Unitatea de la Bucureşti poate produce până la trei tramvaie pe lună.
În februarie 2011 RATB, Astra Vagoane Călători şi Siemens au decis încheierea unui parteneriat pentru fabricarea de tramvaie cu podea joasă. În cadrul acestui parteneriat, RATB participă cu spaţiile de producţie, utilităţile şi forţa de muncă, iar Astra Vagoane Călători, deţinătoarea licenţei Siemens şi a documentaţiei necesare, contribuie cu investiţii în amenajarea spaţiilor şi retehnologizarea liniei de producţie tramvaie din cadrul Uzinei de Reparaţii Atelierele Centrale.
Citiți principiile noastre de moderare aici!