ARAD. Imperio a ieșit pe linii în București. Momentan se fac probele, iar tramvaiele de la Astra Vagoane Călători Arad, fiind mai late decât cele folosite până acum în Capitală, încap la milimetru. Un video cu primele probe a fost făcut public de Societatea de Transport Public București și se poate vedea cum garnitura Imperio trece prin anumite zone la limită.
Primul tramvai produs la Arad a plecat la sfârșitul lunii mai către București, Capitala achiziționând în total 100 de garnituri. Nicușor Dan, primarul general al Capitalei, anunța la acel moment că „după probele tehnice, acesta va circula pe linia 41”. De asemenea, până la sfârșitul anului vor fi livrate încă 16 tramvaie, tramvaie din gama de 36 m, care vor avea podeaua complet coborâtă, minimum 5 uşi duble, dotate cu echipament de climatizare destinat asigurării atât a aerului condiţionat, cât şi a încălzirii.
La sfârșitul lunii martie Nicușor Dan a făcut chiar și o vizită la fabrica de tramvaie din Arad și a subliniat că „Bucureștiul are nevoie de transport public și pentru a convinge oamenii să circule cu transportul public, nu cu mașina personală, e nevoie de investiții în zona de transport public. După 1990, Bucureștiul nu a produs decât 17 tramvaie, în uzina proprie. Toate celelalte tramvaie în circulație – aproximativ 300 – sunt dinainte de 1990”.
FOTO: STB
Trimite articolul
Xsi? betoanele alea vechi de langa linia de tramvai pe langa care trece vagonul nu se pot muta mai incolo cu 50 cm?
Inainte de 90 s-au mutat biserici si cladiri intregi , acu de ce nu se poate?
-
acuma costa
-
Camere de filmat in loc de oglinzi, ca la tirurile noi si s-a rezolvat problema pe partea superioara. In partea inferioara lancele 2 – 3 peroane se poate taia benonul si monta borduri retrase cu 5 cm in 3 zile. Dar probabil ca va costa 12 milioane de lei…
Ba da! Betoanele se muta….dai click pe stg de 2 ori, mouse stg tii apasat si le muri…. unde vrei! Simplu! Apoi tragi 2 liniute…. si continui confugurarea la alta statie!
-
Nealcosu,
Numai prostii mai lucreaza cu mouse, spune-i si tu cum tragi cu degetele de la membrele superioare.
Cine a facut studiul de fezabilitate …acolo s au furat bani
-
Ceausescovici a mutat un bloc cu tot cu utilitati si locatari,voi nu sunteti in stare sa masurati inainte de contract,cat mama frass-ului are latime tramvalaiul,si cat mama supararii are statiile!!!simplu-INCOMPETENTILOR!!
-
Studiu de fezabilitate s-a facut, dar daca inginerii de la Astra nu au fost apti sa il citeasca… Iar modernizarea liniei pe tronsonul Ghencea-Pod Basarab s-a facut in vremea cand primar era Basescu, nea ghorghe simionov beatmanga! Ce are sula cu Prefectura? Blocul ala nu l-a mutat impuscatul, ca ala nu era in stare sa mute nici un cui, de frica sa nu il inghita! In stanga ai accesul la pasajul pietonal si la gura de metrou Crangasi, iar in dreapta benzile de circulatie, parcarea si trotuarul. Intre sina si benzile auto ai PERONUL, din care poti decupa o mica bucata, dar din pasaj nu poti decupa deloc! Daca inginerii de la Astra citeau dimensiunile corect sau veneau sa le masoare personal, poate ca nu era nevoie nici sa decupeze din PERANE!
-
Vorbesti doar tampenii !!! aceste tramvaie cred ca au o dimensiune standard , nu te pui sa modifici linia pe productie pentru ca unii idioti nu stiu sa citeasca dimensiunile in milimetrii a respectivelor tramvaie …
Daca te uiti la video , se vede clar ca respectivul pasaj sau montarea liniilor sunt facute de a pwlea , la intrare tramvaiul intra fara nici o problema , abia la iesire se apropie periculor ci oglinda de el
Asa ca lasa tu inginerii de la Astra in pace ! nu iti cumperi masina de 2 m inaltime daca stii ca garajul tau subteran e doar de 1,8 m ….sau probabil vei avea pretentia ca respectiva firma sa faca respectivul model pe cerintele tale ca sa ti poti baga tu masina in garaj ?
-
-
Jack,
Numai la hotzii te gindesti; prostia, lenea mintala sint mai mari ca hotia.
Milimetric stai si pe scaunele duble adica incape doar o persoana. RUSINE
-
Doua persoane nu inseamna unele cat stapana ta, sosoaca!
Iar articol tendentios impotriva Astra.
Are loc sau nu are loc tramvaiul? Daca se incadreaza “la milimetru” in fiecare statie concluzia este ca are trebui subliniata precizia de executare a tramvaiului si a burdurilor. Avem vocatie atat in ceea ce priveste construirea de vehicole feroviare cat si a bordurilor.
Sunt standarde diferite pentru fiecare statie? Sigur ca inginerii de la Arad sunt de vina., ca nu au masurat fiecare statie.
Ideea D-vs este insa geniala si foarte originala, chiar brevetabila. Nu stiu daca la OSIM, dar pe la o adunare generala la vre-un partid ati obtine brevetul! Numeni nu a gandit pana acum asa pro fund problema: daca s-ar face cate un tramvai pentru fiecare statie, ar fi multe avantaje: de exemplu tramvaiul nu ar mai avea nevoie de roti si nici nu ar mai consuma energie pentru deplasare, programul privind statul tramvaiului ar fi mai respectat ca in Japonia, etc.
Toata chestia sta in niste coduri,standarde,stasuri
Amu iar o vinit regatzanu ca nu mere tramvaiu din Ardeal pa Dambovitza !!!Numa acolo s-o proiectat autobuzu dupa marimea stergatorului de parbriz
ala o fo punctu zero.sau la scara dupa cat ii clanta de la usa taxatorului Numa la mitici tramvaiu de Arad ajunge la ….peste srasina de la statie sau la antena lu Gigel
aia nu le-o placut la mitici …..ca i-o tras clapa la aia cu licitatia si n-o mai vinit tramvaiele de la turcaleti