Compania de Transport Public Arad a anunțat că „începând cu data de 1 aprilie 2023, în programul liniei 15b Făt Frumos – Sere – CET va surveni următoarea modificare: sistarea curselor aferente liniei de tramvai 15b”. Practic, linia 15b va fi desființată, urmând să rămână doar linia 15 – Făt Frumos – Sere. Măsura este una permanentă și vine ca urmare a lipsei călătorilor pe tronsonul Sere – CET.
Trimite articolul
XAici v-ati gasit sa faceti economii? salariatii cu ce se vor deplasa la si de la servici? modificati orarul tramvaielor ca se poate Daca nu io zic sa suspendati de tot si alte linii .
De ce nu? mergem pe jos si renuntam la tramvaie………! Este dlor sefi de la CTP? Bravo ”felicitari”!
ECONOMIE și tot ECONOMIE și la urmă tot nu este de ajuns . Ce ar fi dacă ne REÎNTOARCEM la Tramvaie trase de BOI că CAI de unde
-
Hey..tramvai..cu roti de lemon,si tras de cai…..
De ce nu desființați toate lunile de tramvai din Comuna lu Bibi nu de alta dar sa nu.aveti
pierderi și mai angajați macar 100 de trântori in birouri că sa nu va mai streseze ” călători aia impertinenți ” și așa o să aveti profit 200 %
Care “salariați”???? Locuiesc în zonă,abia la începuturi aveau ceva “salariați” la orele de schimb! După aceea s-au înmulțit mașinile și gata a fost cu călătorii până la CET!
Cei din zonă acum au autobuze care circulă destul de bine. Nici înainte nu foloseau tramvaiul căci biletukera la preț de exterior!
Acum nici atât nu mai sunt!
Daca la casa de venituri și încasări a CTP nu exista abonamente vândute pentru acest segment de circulație , clar vorbim de sistarea transportului . In cazul traseelor ineficiente (nerentabile) la autobuze aici mai vorbim si de bani încasați la negru de șoferi cu metehne de IRTA. Aici dacă controlorii nu dau mana cu mana (la bani) cu șoferii situația ar fi alta.
Încă o rută desființată. Linia 1 circulă în orar, dar practic aproape deloc. Linia 2 desființat din 2008 care făcea legătura cu toate liniile din oraș. Linia 3b circulă doar atunci când în centru tramvaiele nu circulă. Liniile 4 și 4b desființate în loc la 4b circulă 18b. Linia 5 desființat tot din 2008. Linia 8 desființat din 2010. Linia 13 desființat tot prin 2008 acum circulă 18b pe traseul vechi al tramvaiului 13 unind liniile 4b și 18 din 2012 sau 2013. Linia 16b nu știu de când nu mai circulă. Linia 17 desființat din 2010. Linia 18 circulă până la finalizarea lucrărilor de la piața Obor după care va redeveni 18b. Toate aceste modificări și desființări s-au făcut pe seama lipsei de călători, dar adevăratul motiv a fost concedierea unor vatmani că directorii să aibă salariile pe care le au fără să facă ceva pentru publicul călător. Mașinile s-au înmulțit că oamenii s-au săturat să aștepte după tramvarle care din diverse motive nu au respectat programul de circulație. Cu sistem modern în probe, tramvaiele la fel de prost circulă, ba chiar au apărut și tramvaie fantoma cum am citit zilele trecute într-un articol dpe FaceBook. Și cum scopul scuza mijloacele România a ieșit din Starea de Alertă de un an, dar CTP încă nu, spun asta, deoarece tramvaiele weekend tot în programul din Pandemia CoVid circulă, asta da economie.
nu stiu daca veneau de la CET sau de la ceva fabrica dar 15 barat era plin ieri cand a ajuns la Caius Iacob
Treaba e jenanta si e grav totul trebuie reparat oare dece?
Nu vreau să se scoată linia 15b pentru că eu de acum voi merge la lucru la CET cu tramvaiul.