ARAD. Consiliul Judeţean Arad încearcă să facă tot posibilul pentru a avea grijă de drumurile judeţene, mai ales că, în ultimii ani, zeci de milioane de euro au mers spre modernizarea şoselelor. Iar primii vinovaţi, când vorbim despre degradarea drumurilor, sunt transportatorii de mare tonaj, care, de cele mai multe ori, încarcă peste limite camioanele, pentru a face profit cât mai mult. Aşadar, CJA a decis să îi bage în şedinţă pe transportatori.
„Agenții economici al căror obiect de activitate vizează transporturile rutiere de mare tonaj și activități conexe acestora, precum și agenții economici care activează în domeniul construcțiilor sunt invitați să participe joi, 19 octombrie 2023, ora 11:00, la Consiliul Județean Arad, la o ședință de lucru având ca temă <Strategia Consiliului Județean Arad privind modernizarea, întreținerea și protejarea drumurilor județene>”, au anunţat reprezentanţii instituţiei judeţene.
„Consiliul Județean Arad face eforturi susținute pentru dezvoltarea rețelei de drumuri pe care o are în administrare, întreținerea acesteia și protejarea investițiilor de până acum: drumurile modernizate și reabilitate. Peste 1.100 de kilometri de drumuri necesită lucrări permanente. Pe unele dintre acestea am intervenit de la zero, pe altele am făcut reparații majore, iar unele sunt în întreținere. Partenerii noștri, în calitate de agenți economici, fac parte din categoria beneficiarilor, a celor care circulă zilnic, prin natura activității desfășurate, pe aceste drumuri. De dumnealor, de corectitudinea și înțelegerea de care dau dovadă în respectarea condițiilor de circulație, depinde păstrarea unei rețele de drumuri cât mai bună, depinde menținerea calității drumurilor în care Consiliul Județean Arad a investit sume importante, majoritatea din fonduri nerambursabile, dar și din bugetul instituției, adică din banii arădenilor. Despre toate aceste aspecte dorim să discutăm joi, la o întâlnire necesară în actualul context”, a anunţat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.
Trimite articolul
XFoarte simplu confiscat camionul si inchisa balastiera , totul pleaca din balastiera de la cat incarca aia. Daca din balastiera ar fi corecti la incarcare sa puna cat este admis si cantarit cu bon camionagii nu ar mai putea circula cu extratonaj. Simplu ca buna ziua …. Have a nice day today….
-
Ori esti prost,ori vorbesti din auzite.Daca eu iti dau pret mic la transport,te oblig sa incarci peste tonaj,balastiera ca sa si vanda produsul te incarca si ea peste si tot asa.Pretul pleaca de la constructor dar daca nu ar trece prin 4-5 firme.Ar fi pretul corect sa incarci pana la 40.000kg brut.El stie repede ca se confisca camionul…de aia merge tara asta bine…conducatoru de logan,ofera detalii despre Ferrari.
-
Tot tu ai avea de castigat mai manivela, ca faci 2 drumuri, la tonaj in limita legi si nu iti rupi nici masina.
-
Jumatate din transportatori sant penelisti pe cine sa sanctioneai?
Oare CJA de ce nu spune și de calitatea lucrărilor ???
P. S. :nu sunt nici camionagiu, nici patron de camioane!
-
Bravo.alt subiect care nu se aduce in discutie
Da oare cum de ati gasit direct transportatorii?Firmele beneficiare sunt vinovate ca nu platesc pretul corect incat sa mergi legal dar asa se intampla cand ,,un contract de transport” trece prin 4-5 firme ,,de casa” si transportatorul direct ca sa si acopere costurile(rovinieta,asigurare 11.000lei/an,piese si doar o anvelopa costa 1700 lei minim,soferii care sub 6500lei/luna nu vine la lucru,darile la stat,contabila etc.)Opriti prima data hotia si atunci o sa avem si lucruri corecte.Va dau in scris ca niciun transportator nu este multumit ca merge peste tonaj.de exemplu un rand de anvelope nu mai tin 2 ani.tine un an.
Majoritatea drumurilor judetene nu sunt facute sa suporte trafic greu(peste 7,5tone), acolo e un cerc vicios…prietenii stiu de ce :))