Trimite articolul
XProiectant proarhitectura si executat technodomus?! Asa ca idee doar..
DOAMNE AJUTA!!!!!Mult le-a trebuit…Putea sa se faca de cand s-a reabilitat Campul Linistii si s-a construit legatura spre centura pe langa terenul ICRTI dar au fost musai alte studii de fezabilitate,proiectari si bani din nou…AI NOSTRI BANI!
Auzi 2 luni și jumătate 🤣🤣🤣
1,4 Milioane euro??? Dar ce drequ o face din aur???????? E o trecere la nivel cu calea ferata, nu un viaduct suprapus!!!!!!!!
Alegeti PLN….
-
Corect
-
Vaca-stat este mulsa din nou.
-
Exact asta mă întrebam și eu: 1.4 milioane Euro ????
Și eu am crezut că fac un viaduct pe banii ăștia.
Tate s-or scumpit! D’apai proiectele, constructiile…. Asa ca, daca vreti drum drept acle pa Linistii, platiti! Ca primaru si …. firmele nu lucra pa daiboj! Acu c-ai scump ….. ba! ….vreti drum!? Marcati banu si la gara! Da ce credeti voi ca Faraonu lasa pa altii sa lucre de …. gratis!? Ba! Faraonu ii faraon si-n fundu santului de la …. Brucsel!
DE CE “la nivel cu calea ferată” ?? De ce nu un pasaj sub nivelul caii ferate ca “afara” ca pretul de executie enorm “ca afara” ar. permite asta !!
De ce sa platim atitia bani si sa ne tot tineti la batiera ???
Trebuie Regandita treaba chir daca ne mai jigmanesc de citiva bani !!!
1.4 milioane ? Euro ? Pt 71 de metri de drum ? Voi sunteti seriosi ?
Bai dar acolo unde se face drumul in lnie dreapta, una dintre liniile ferate nu e proprietate privata ce apartine fostului FNC?
-
Nu! Bifurcația către fostul FNC este din linia care mergea la fosta Indagrara.
La chestiune, prețul este exagerat, 11,3 km Dezna-Dieci a costat 4 milioane de euro, aici 50 de metri costa 1,4 milioane de euro!?E furt pe față.
Partea bună este că se va reveni la situația inițială, cea de până la începutul anilor ’80.