ARAD. Aleşii locali municipali au aprobat, în prima şedinţă din acest an, prima înscriere în cartea funciară și atestarea apartenenței la proprietatea privată a Municipiului Arad a trei drumuri de exploatare situate în extravilanul Municipiului Arad. Toate se află în zona Sînicolau Mic, unul având suprafața de 4.967 mp, iar celelalte – 3.229 mp, respectiv 2.557 mp. Sunt drumuri de pământ care asigură accesul cu utilaje agricole la parcele a proprietarilor.
„Având în vedere proiectul de investiție al Municipiului Arad <Modernizare DJ 709 G, inclusiv Pod Mureș, centura EST Arad> care afectează și drumurile de exploatare mai sus amintite, în zonă s-au efectuat măsurători și s-a întocmit planul parcelar și tabelul parcelar de către S.C DAT CAD S.R.L. Arad. Acestea au fost avizate și recepționate de către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Arad prin Referatul de Admitere nr. 5781/23.01.2019, prin alocarea de numere cadastrale. Pentru a avea posibilitatea luării unor măsuri eficiente de administrare și conservare a imobilelor amintite, este necesară înscrierea în cartea funciară și atestarea apartenenței acestora la proprietatea privată a Municipiului Arad, în vederea transmiterii ulterioare a imobilului în gestiunea compartimentelor competente” – se arată în Raportul de specialitate care însoţeşte proiectul de hotărâre aprobat de CLM.
Explicaţii suplimentare
În cadrul şedinţei pe comisii, care a precedat „extraordinara” de vineri, reprezentanţii Executivului Primăriei au precizat că „două din cele trei drumuri au legătură cu viitoarea şosea de centură prevăzută în proiectul Consiliului Judeţean. Celălalt drum trebuie întabulat pentru că numai în felul acesta se poate obţine un plan parcelar in integrum avizat de către Oficiul de Cadastru. El nu are legătură directă cu viitoarea centură, dar pentru ca planul parcelar să fie avizat de către Oficiul de Cadastru, care este pe limite fixe – şi anume: un canal în partea de vest şi drumuri în celelalte puncte cardinale – trebuie întabulat şi acesta.”
Răspunzând unei interpelări venite din partea Grupului USR PLUS, reprezentantul Primăriei a subliniat că „nici centura, nici cele două drumuri în discuţie nu au legătură cu sensul giratoriu de la Selgros”.
Trimite articolul
XOK chiar dacă proiectul centurii era perfectibil, e un pas înainte. Sunt curios cât va trece pana la finalizare.
Consider ca era mai ieftin și util sa se racordeze la A1 înainte ca aceasta sa traverseze CFR era mai scurt mai ieftin ( un pasaj peste CFR mai putin) dar nu despăgubească pe cineva important.
Mai scriu încă o data, poate cineva care are responsabilitati în domeniu citește și intelege.
PASAJUL DE LA CALEA ȘIRIEI TREBUIE REGANDIT! CENTURA N SA TRAVERSEZE CFR LA GLOGOVĂȚ SI SA SE INTERSECTEZE CU DN7 IN ACELAȘI LOC CU CENTURA S, astfel ocolind Vladimirescu, bariera CFR și intersecția în T !