Astăzi, 3 august, are loc proba scrisă a concursului organizat de Primărie pentru ocuparea mai multor funcţii în cadrul nou înfiinţatului HUB Cultural mARTA. Practic, se decid primii angajaţi ai instituţiei. Asta după ce primul concurs pentru primul post vacantat (referent la Compartimentul Proiecte) a fost sortit eşecului, unicul candidat înscris fiind respins în urma selecţiei dosarelor (pentru că nu avea studiile necesare ocupării funcţiei).
Concurenţă
Revenind… 12 candidaţi se bat astăzi pentru cele patru funcţii de execuţie vacantate la HUB Cultural mARTA. Aşadar, o medie de trei candidaţi pe un loc.
Cea mai mare concurenţă – 6 pe un loc! – se înregistrează pentru postul de referent, grad profesional debutant, nivelul studiilor S, în cadrul Compartimentului Contabilitate, Resurse Umane, Salarizare, Protecţia Muncii, IT.
Alţi trei candidaţi râvnesc la funcţia de consilier juridic, grad profesional debutant, nivelul studiilor S, în cadrul Compartimentului Juridic.
Pentru postul de referent, treaptă profesională debutant, nivelul studiilor M, din cadrul Compartimentului Proiecte, concurează doi candidaţi. Cu precizarea că, iniţial, au fost trei, însă unul dintre ei a fost respins în urma selecţiei dosarelor.
Cel mai lipsit de interes post pare a fi cel de referent, grad profesional IA, nivelul studiilor S, în cadrul Compartimentului Proiecte. Aici avem candidat unic.
Contabilul şef, respins
Cea de a cincea funcţie scoasă la concurs de Primărie era singura funcţie de conducere vacantată, vizat fiind postul de contabil şef al HUB-ului Cultural mARTA. O singură persoană s-a înscris la concurs, însă dosarul său a fost respins pentru că nu îndeplinea condiţia legată privind vechimea de 5 ani în specialitatea studiilor. Aşadar, procedura se opreşte aici.
Manager interimar
Reamintim, HUB-ul Cultural mARTA este condus, pe perioadă interimară, de către regizorul Ştefan Iordănescu. Acesta a fost numit manager pe o perioadă de 120 de zile, prin decizia Consiliului Local Municipal din 29 iunie 2022.
Sarcini
În organigrama „mARTA” sunt 19 angajaţi: 2 în funcţii de conducere şi 17 în funcţii de execuţie. Ce au ei de făcut? Potrivit viceprimarului Ilie Cheşa („creierul” proiectului), trebuie „să transforme clădirea în care a funcționat pe vremuri fabrica MARTA într-un centru multicultural şi multifuncţional cu o largă deschidere naţională şi internaţională. HUB cultural mARTA va fi o conexiune între iniţiativă şi artă, dintre producător şi spectator, dintre bucuria creaţiei artistice şi bucuria receptării ei de către un public cât mai larg, dintre deprinderea unei îndeletniciri şi transmiterea unei tradiţii.” Aşa sună teoria. Să vedem cum o fi cu practica…
CLM a decis: regizorul Ştefan Iordănescu, manager interimar la „mARTA”
Trimite articolul
XDacă se scrie mARTA, înseamnă că de-acum înainte se va scrie aRAD ?
pana e angajat personalul , nu o sa mai aibe ” obiectul muncii ” . Chiar ieri am trecut pe langa ” mARTA ” , arata dezolant
Trebuie sa vin cu sticla de Sifon de acasa sau primesc sticla de Sifon de la lucru? Normal ar fi sa primesc de la lucru sau de la partid direct, ca doar pentru ei sifonez …