Candidații pentru funcția de administrator, prin care aceștia vor deveni și membri ai consiliului de administrație, trebuie să îndeplinească mai multe criterii enumerate atât pe site-ul Primăriei Municipiului Arad (www.primariaarad.ro) la secțiunea anunțuri, cât și la adresa www.ctparad.ro. Este necesară: experiența în activitatea de administrare al unor intreprinderi sau societăți comerciale profitabile; studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență, sau echivalent; cel puțin unul dintre administratori trebuie să aibă studii economice și experiență în domeniul economic, contabilitate, de audit sau financiar de cel puțin 5 ani; vechime în specialitate de minim un an; competențe manageriale, tehnice și personale.
Până pe 15 octombrie
Candidații vor putea depune dosarul de candidatură până la data de 15 octombrie, ora 14:00, la registratura Companiei de Transport Public Arad, cu sediul în Calea Victoriei, nr. 35-37. Pentru înscrierea la selecție candidaţii vor prezenta un dosar plic care va conţine următoarele documente: cerere de înscriere la selecție; copia actului de identitate conformă cu originalul; acte care să ateste nivelul studiilor și al specializărilor; adeverință care să ateste vechimea în muncă; cazier judiciar în original; adeverință medicală; curriculm vitae; alte documente relevante. Modelele declarațiilor ce vor trebui completate de către candidați sunt cele prevăzute de procedura internă privind selecția administratorilor și sunt disponibile pe pagina de internet a societății, www.ctparad.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!