Așadar, utilizatorii de trotinete electrice trebuie să știe că orice abatere de la regulile de circulație se sancționează contravențional!
„Au fost introduse pentru a vă proteja, atât pe voi, cât și pe restul participanților la trafic, pietoni, conducători auto”, subliniază Poliția Română într-un mesaj pe Facebook.
1. Este interzisă deplasare pe trotuar, spațiu destinat exclusiv pietonilor!
2. Acestea se conduc pe pista pentru bicicletă, când aceasta există și în aliniament, pe drumurile publice, iar (ESTE FOARTE IMPORTANT), schimbarea direcției de mers se face prin deplasarea conducătorului pe lângă trotinetă!
3. Pe timpul nopții, staționarea trotinetei pe partea carosabilă este interzisă!
„Vă lăsăm doar aceste 3 reglementări și promitem că o să revenim”, încheie Poliția.
Trimite articolul
XCit de bine este ca am fost luminati de politia rutiera,nu contenesc a ne lumina din 1990,atit doar ca oug 195 din 2002 care in 20 de ani a fost modificat prin sute de alte oug uri nu a ajuns inca in parlament,se estimeaza ca va ajunge unde prin anul 2100,dar intre timp produce efecte.
De 20 de ANI.
Totodata se estimeaza ca este poate cel mai vechi oug din lume.
Trebuie sa ii intelegem si pe parlamentari,la cit de lucru este in parlament trebuie sa avem rabdare.
Inca vreo 80 de ani.
Cu atitea modificari in 20 de ani nu cred ca exista vreo persoana in tara care sa poata spune ca le stie chiar pe toate.
Poate cind ne vor implanta un cip de memorie in creier.
Nu care cumva sa stationati cu trotineta in timpul noptii pe partea carosabila.
Cit despre generalizarea pistelor de biciclete,asa ca in Olanda,acestea se vor implementa in 2200,pentru ca pina atunci trebuie facute serioase studii de fezabilitate.
Intre timp o sa stam si o sa numaram,ce ?,pai o sa numaram evenimentele rutiere in care vor fi implicate trotinetele electrice.
Eu zic pentru linistea multor angajati ai statului sa le interzicem si am rezolvat problema.
Ce atitea trotinete,mersul pe jos este mai sanatos.
-
Esti optimist, pana in 2200 ? Nici o sansa. La cat de dificil e sa construiesti in Romania, pai nu iti dai seama cate rame trebuie mutate si gandaci? Cate mlastini trebe secate, cati munti trebuie mutati? Cum crezi ca e asa simplu? Aia ce or construit sub nivelul marii sau prin muntii sterpi is niste prosti ignoranti care nu stiu nimic. Aia sunt buni numa sa mergem in schimb de experienta pe banii statului. Aia nu au nici macar facultati care sa scoata ingineri pe banda rulanta.
Niste retarzi,cum sa schimbi directia de mers,pe lănga ea….la fiecare curba,te dai jos?eu asa inteleg……hai sa ne gandim la legi,in timp ce ne căcam..
-
Da clar e o tampenie…. Ce logica are sa te dai jos? Inteleg ca la treceri trebuie sa te dai jos, da in trafic pe pista de bici te opresti si de dai jos??? WTF!
-
…cred ca faci confuzie intre sensul de mers si directia de mers … dar si asa e o ineptie ‘regula’ invocata … ma dau jos, fac dreapta ca schimb directia si dupa ma urc napoi pe ea?!?! vorba ta … gandim reguli in timp ce ne cacam…
Dar circulatia pe pistele de biciclete pe contrasens???!!!(Valabil si pt biciclisti)
-
Important pt sofer,sa fie…pe pista de biciclete,nu conteaza sensul de mers,tu ca sofer,nu ai ce trece cu masina pe pista sau parca…las o goala,ca se descurca ei…
Am si eu asa cateva nedumeriri legate de circulatia cu trotinete:
De ce nu sunt obligatoriile Veste reflectorizante? ca sa-l VADA masinile ca ‘zboara’ mai repede ca adultul pe bicicleta. Ii mai greu de vazut decat biciclistul ca e mai jos si si sta cu picioarele fix.
De ce poate circula langa masini daca nu are semanlizare? Ii apare o groapa in fata ce face?: ia mana de pe ‘ghidon’ si arta ca o ocoleste iar masina nu observa si-l calca ? sau trece prin ea si cade sub roata de la masina?
Nu poti sa-ti dai seama dintr-o privire daca e pieton stationar sau este Speedy la 25Km /h care tocmai trece pe trecerea de pieton.
Reglementarea vitezei maxime ale acestor aparate de ‘oras’ ?
Cum e cu lasarea trotinetei in mijlocul drumului sau a trotuarului? Ca te miri pe unde naiba le vezi lasate.