ARAD. Dacă despre intenţia Primăriei de a amenaja staţiile de autobuz din municipiu am mai scris şi cu altă ocazie, acum avem (cât de cât) şi un termen pentru finalizarea lucrărilor: anul viitor. Cel puţin aceasta e promisiunea primarului Călin Bibarţ.
Edilul a prezentat, în cadrul unei conferinţe de presă, câteva informaţii pe marginea subiectului:
„Am avut un proiect la care s-a lucrat câţiva ani de zile – a durat… proiectare, licitaţie – şi acum este adjudecat şi va intra în lucrări: 120 de staţii de autobuz din Arad. Între ele, funcţie de situaţia din teren, vor fi unele cu copertină, cu panou de prezentare, dar vor fi şi situaţii – şi sunt multe şi acelea – în care spaţiul este destul de mic în teren sau bretea pe sus şi nu ne dă acordul Enel-ul: fără parte de copertină. Şi mai avem un proiect pilot în trei locaţii care să aibă şi WC – una de capacitate mai mare, două de capacitate mai mică. Vom vedea cum vor funcţiona şi cum le vom putea extinde în timp, dar pentru aceasta vor trebui discutate locaţiile pentru că în unele situaţii nu este branşament de apă şi canalizare chiar acolo unde e gândită staţia. Dar cele trei corespundeau, aveau toate facilităţile la îndemână şi nu am mai întârziat proiectul, i-am dat drumul pentru a vedea în timp cum funcţionează şi partea de WC. E un proiect de trei milioane şi ceva de lei, anul viitor va fi finalizat” – a detaliat primarul Aradului.
Locaţiile
Cele trei staţii de autobuz dotate cu grup sanitar vor avea următoarele amplasamente: *Podgoria (sens de mers spre Zimand, Staţia CFR) – B-dul Revoluției nr.22 (Terasa Podgoria); *Bujac (sens mers spre Podgoria) – strada Trotușului, nr.17; *Piața Romană (Cap de linie) – strada Mucius Scaevola nr.4-6.
Trimite articolul
XCum adica nu da acord enelul cand exista lege care obliga enelul rcs ul si alte firme care au fire pe stalpi sa le ingroape!!!???asa de urma suntem fata de timisoara unde s a trecut cu forta la fapte..enelulnu e stapan pespatiul public aradul e al aradenilor nu al enelului iar ne dam seama ce incompetenti avem la arad!
Tot cu aceleași rable de randări venim, după “câțiva ani de proiectare”. Măcar știm o treabă, randările reflectă deja calitatea lucrărilor. După jegul scărilor de pe mal și după situația stațiilor de tramvai de la ultimul mare proiect, cine mai are încredere într-un viitor proiect? Trebuie să dormi bine bine …
Ideea ar fi f. Bună, cu o condiție :S-O DAȚI LA CINEVA SERIOS SA LE ÎNTREȚINĂ!
Si nu contracte cu dedicație la o firmă cu angajați, că ăia, pt doar salariu, nu i să-si bată prea mult capul…
Contract, pe fiecare locație, căte o PFA, cu cotă din încasări pt Primărie și cotă pt Contractant.
Și taxă de 1 -2 lei inclusiv pt “lipsa mică” iar pt “cea mare” , puțin mai mult.
Dacă dam 3 lei pt o călatorie cu tramvaiele csre circulă cum circulă, putem da si pt “treaba mare” în condiții civilizate.
-
nu te agita,aradeanul nu da bani pentru a merge la wc cind e un pom aproape,o sa vezi,daca primaria mai cere si bani cota parte din incasari se duce dracu sandramaua,de ce crezi ca au crapat celelalte?
Din nou niste bani cheltuiti “cu dedicatie” si fara rost. Aceleasi caricaturi de statii, care nu ofera adapost nici la ploaie, nici la vant sau soare. Doar un alt panou publicitar. Scopul este sa oferi adapost si abia apoi sa oferi spatiu publicitar. Si mai vii sa-mi spui ca te-ai pregatit cativa ani. Ce mai, o chestie foarte complexa, exact ca si scarile si rampele alea reabilitate pe Malul Muresului. O rusine.
Dle Bibarț, acele ”stații ” vor fi încălzite ? Numai să știm
Speram ca veti angaja o persoana care sa administreze toalete , sa le tina curate, igienizate. O taxa de 2-3 lei nu e mare cand stii ca mergi in loc curat. Astfel nici statiile nu vor fi vandalizate de vagabonzii si derbedeii ce au umplut orasul
Sa vezi tu “curatenie” in aceste toalete…
O idee foarte bună, dar aveți grijă la toalete, dacă le faceți din alea ”automate” fără racordare la canalizare atunci practic nu ați făcut nimic, plus nu pot fi din alea minuscule să simți că lumea roiește în jurul lor 🙂
Hai, încercați să faceți o treabă bună 🙂 Succes!